Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

Σβήνουν το τσιγάρο λόγω… τιμής

Ειδικό φόρο 25% επέβαλε στα προϊόντα καπνού η κυβέρνηση της Αυστραλίας και άμεσα οι πωλήσεις φαρμάκων και βοηθημάτων διακοπής καπνίσματος αυξήθηκαν 30%. Το πακέτο κοστίζει πλέον 11,60 ευρώ, ενώ ειδικοί υποστηρίζουν πως «η τιμή είναι το ισχυρότερο κίνητρο διακοπής για έναν καπνιστή».
Επιπλέον, τα τηλεφωνήματα προς την υπηρεσία απεξάρτησης από το κάπνισμα «Quit-smoke», διπλασιάστηκαν από τις 30 Απριλίου που εφαρμόσθηκε η αύξηση.
Η γενική διευθύντρια του Oργανισμού, Φιόνα Σάρκι, δήλωσε ότι η αύξηση της τιμής αποδείχτηκε, τελικά, ο αποτελεσματικότερος τρόπος μείωσης του αριθμού των καπνιστών.
«Το μεγαλύτερο ποσοστό των καπνιστών, βλέποντας στην καμπάνια κατά του καπνίσματος τις επιπτώσεις που έχει αυτό στον οργανισμό, δεν θέλουν να καπνίζουν.
Η αύξηση της τιμής των τσιγάρων, ίσως ήταν η σταγόνα, που ξεχείλισε το ποτήρι», δήλωσε.
Η ίδια διευκρίνισε ότι η «Quit-smoke» δέχθηκε περισσότερα τηλεφωνήματα τον Μάιο, όταν για πρώτη φορά πήραν θέση στα πακέτα των τσιγάρων τρομακτικές εικόνες από τις επιπτώσεις του καπνίσματος στον οργανισμό και εκτίμησε ότι περί τους 100.000 καπνιστές θα κόψουν το κάπνισμα τον επόμενο χρόνο, με κυριότερο το ότι τα παιδιά δεν θα ξεκινήσουν τη βλαβερή συνήθεια, λόγω της «τσουχτερής» τιμής των τσιγάρων.

Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

Παπανδρέου: Oταν δεν πετάει, κολυμπάει.





Oταν δεν πετάει, κολυμπάει. Στις ελάχιστες ώρες που ο κ. Γιώργος Παπανδρέου δεν έχει κυβερνητικές υποχρεώσεις και απομακρύνεται από την Αθήνα για ξεκούραση, προτιμά να... κουράζεται με το αγαπημένο του χόμπι: το κανόε καγιάκ. Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο ξέκλεψε λίγες ώρες από το φορτωμένο πρόγραμμά του και βρέθηκε στον Πόρο με τη σύζυγό του, κυρία Αντα Παπανδρέου .

Απόγευμα Σαββάτου επιδόθηκε στο αγαπημένο του καλοκαιρινό σπορ διασχίζοντας με το κανό του το στενό μεταξύ Πόρου και Γαλατά, μακριά από αδιάκριτα βλέμματα, καθώς ελάχιστοι λουόμενοι και ένοικοι του ξενοδοχείου κατάλαβαν ότι ο αθλητής που συναγωνιζόταν το... ταχύπλοο πλοίο της γραμμής ήταν ο Πρωθυπουργόςπαρ΄ ότι νωρίτερα τον είχαν εντοπίσει στην παραλία.

Ενημερωμένοι για την άφιξή του αλλά και υποψιασμένοι για την αγάπη του προς το συγκεκριμένο σπορ, οι άνθρωποι του ξενοδοχείου είχαν κάνει τις προηγούμενες ημέρες επισκευές στα δύο κανό που διέθεταν, ένα κόκκινο και ένα λευκό. Ο κ. Παπανδρέου τα επιθεώρησε όταν αποφάσισε να εξασκηθεί στο αγαπημένο του άθλημα, όμως τελικά προτίμησε ένα άλλο, χρώματος πορτοκαλί, που κατέφτασε σε ένα αυτοκίνητο μάρκας Saab ειδικά για την περίσταση. Αφού το συναρμολόγησε με κινήσεις έμπειρου κωπηλάτη, το έριξε στη θάλασσα, ανέβηκε επάνω του και ξεκίνησε το σύντομο ταξίδι στο στενό που σχηματίζεται μεταξύ Πόρου και Ερμιόνης.

Η αρχική συνεννόηση με τους άνδρες της ασφαλείας του ήταν να κινηθεί παράλληλα με την ακτογραμμή και αριστερά από το ξενοδοχείο, ώστε να μπορούν να τον παρακολουθούν από την ξηρά. Μάλιστα ένα φουσκωτό είχε ελέγξει διακριτικά τους κόλπους απ΄ όπου επρόκειτο να περάσει. Ο Πρωθυπουργός όμως, μόλις έριξε το κανό στη θάλασσα, αποφάσισε να πάει προς τα δεξιά του ξενοδοχείου αιφνιδιάζοντας την ασφάλειά του. Πέρασε κάθετα τον δίαυλο Πόρου
- Γαλατά και τράβηξε κουπί προς το νησί Μπούρτζι.

Στη διαδρομή του διασταυρώθηκε με δύο ιστιοπλοϊκά, ισάριθμα ταχύπλοα και το πλοίο της γραμμής, οι επιβάτες του οποίου σίγουρα παραξενεύτηκαν από τον θαρραλέο sportsman- αν και δύσκολα τον αναγνώρισαν με την μπαντάνα στο κεφάλι και τα γυαλιά ηλίου. Και ο ίδιος πάντως μάλλον ελάμβανε μέτρα προκειμένου να μην αναγνωριστεί και να απολαύσει ήρεμος τη βαρκάδα. Αναχωρώντας είχε στραμμένο το κεφάλι του συνεχώς προς το πέλαγος, ίσως για να μην είναι αναγνωρίσιμος από οποιονδήποτε στην ξηρά. Κατά την επιστροφή όμως είχε βγάλει το μαντίλι από το κεφάλι και το σωσίβιο, κρατώντας μόνο τα γυαλιά ηλίου.

Φουσκωτοί με... φουσκωτό και τελικός Ρολάν Γκαρός

Η διαδρομή που πραγματοποίησε ο κ. Γ. Παπανδρέου στο στενό ανάμεσα στον Πόρο και στην Πελοποννησιακή ακτή.
Οι άνδρες της ασφαλείας του, που παρακολουθούσαν με κιάλια από την ακτογραμμή, όταν κατάλαβαν ότι ο Πρωθυπουργός... το έσκασε προς άλλη διαδρομή από εκείνη την οποία είχαν χαράξει, αναζήτησαν το φουσκωτό του ξενοδοχείου και ένας εξ αυτών επιβιβάστηκε προκειμένου να τον παρακολουθεί από κοντά.

Υστερα από μισής ώρας (σκληρό) κουπί, ο κ. Παπανδρέου κατευθύνθηκε προς έναν μικρό κόλπο και επέστρεψε στην ξηρά. Λίγο αργότερα κατέβηκε στην παραλία και η σύζυγός του κυρία Αντα Παπανδρέου, κολύμπησαν μαζί για περίπου μισή ώρα και ακολούθως αποσύρθηκαν στο δωμάτιό τους όπου γευμάτισαν παρακολουθώντας τον τελικό του Ρολάν Γκαρός.

Οσοι έτυχε να βρίσκονται στο ίδιο ξενοδοχείο με τον Γιώργο Παπανδρέου το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, είπαν στο «Βήμα» ότι εντυπωσιάστηκαν από τη συμπεριφορά της ολιγομελούς ομάδας των ανδρών ασφαλείας του. «Διακριτικοί, επαγγελματίες, χωρίς να δημιουργούν κλίμα τρομοκρατίας ή αναστάτωσης, τον παρακολουθούσαν σχεδόν με “αόρατο” τρόπο» διηγήθηκε ένοικος του ξενοδοχείου, συμπληρώνοντας ότι «πιο μεγάλη αναστάτωση δημιούργησαν οι άνθρωποι του ξενοδοχείου παρά ο ίδιος ο Γιώργος και η συνοδεία του».

Παραξενεύτηκε πάντως από το ότι έδειξε να μη θέλει να φανεί πως έχει φέρει μαζί του το δικό του κανό, καθώς πρώτα επιθεώρησε όσα διέθετε το ξενοδοχείο. «Δεν είναι κότερο. Κανό είναι. Δεν χρειάζεται να ντρέπεται να το δείξει».

Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artId=337248&dt=13/06/2010#ixzz0qj6HiPr9

Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

Με στιλέτο οι ανήλικες κατέσφαξαν τον 80χρονο !

Στον ανακριτή Σερρών οδηγούνται το μεσημέρι της Παρασκευής οι δύο ανήλικες κοπέλες, οι οποίες την περασμένη Κυριακή δολοφόνησαν άγρια έναν 80χρονο στην Κερκίνη Σερρών.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι δύο κοπέλες, 15 και 16 χρονών, επιθυμούσαν να εγκαταλείψουν τις προβληματικές οικογένειές τους και αναζητούσαν οικονομικούς πόρους για να φύγουν. 

Επισκέφθηκαν τον άτυχο 80χρονο, που γνώριζαν μέσω του παππού της 16χρονης, με στόχο να εντοπίσουν το σημείο όπου φύλαγε τα χρήματά του, για να τού κλέψουν κάποιο ποσό. Όμως, κάτι τέτοιο δεν κατέστη δυνατόν και τα δύο κορίτσια υποσχέθηκαν ερωτικές περιπτύξεις έναντι οικονομικού ανταλλάγματος, κάτι που το θύμα δέχθηκε, ωστόσο ζήτησε να δώσει τα χρήματα μετά την πράξη.

Οι κοπέλες δεν δέχθηκαν την πρόταση του 80χρονου κι όταν εκείνος επιχείρησε να τις θωπεύσει, αντέδρασαν βίαια. Η 16χρονη έβγαλε ένα στιλέτο που είχε στην τσάντα της και άρχισε να χτυπάει με αυτό στο στήθος και την κοιλιά τον 80χρονο, τον οποίο κρατούσε ακινητοποιημένο η 15χρονη φίλη της. Ο άτυχος ηλικιωμένος κάλεσε σε βοήθεια, αλλά ήταν αργά. Τα χτυπήματα που είχαν καταφέρει τα κορίτσια ήταν τελειωτικά.

Οι φωνές του θύματος ακούστηκαν στα διπλανά σπίτια και κάποιοι γείτονες έσπευσαν να δουν τι συμβαίνει. Τα κορίτσια, που αντιλήφθηκαν τους γείτονες, κλείδωσαν την πόρτα του σπιτιού και αφού πήραν από το πορτοφόλι του 80χρονου τα 10 ευρώ που περιείχε, το έσκασαν από ένα παράθυρο. 

Οι αστυνομικοί κατάφεραν να φθάσουν στα ίχνη των κοριτσιών και τα συνέλαβαν. Στη διάρκεια της ανάκρισης, οι δύο κοπέλες ομολόγησαν την πράξη τους.

Για την υπόθεση σχηματίστηκε δικογραφία, που διαβιβάστηκε στον εισαγγελέα, ο οποίος θα αποφασίσει εάν θα απαγγελθούν κατηγορίες στους γονείς των δύο κοριτσιών για αμέλεια εποπτείας ανηλίκου.

Εγκαταλείπουν Αλβανοί την Ελλάδα λόγω κρίσης


Το ανέκδοτο : «Αλβανός τουρίστας» ανήκει πλέον στο μακρινό παρελθόν, αφού το τελευταίο διάστημα και λόγω της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα, Αλβανοί που ζουν στη χώρα μας, ανάμεσα τους και ομογενείς Βορειοηπειρώτες, επιστρέφουν στην ιδιαίτερη πατρίδα τους, αφού  υπάρχουν δουλειές και σταθερά μεροκάματα.

Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία το 3% άγγιξε η ανάπτυξη του ΑΕΠ στην Αλβανία, γεγονός που οδηγεί πολλούς Αλβανούς μετανάστες, που ασχολούνται κυρίως με την οικοδομή, να εγκαταλείψουν την Ελλάδα αφού στην Αλβανία ο κατασκευαστικός τομέας είναι σε έξαρση.

Όπως αναφέρει το nenanews.eu «Δεν είναι λίγοι εκείνοι που αποφασίζουν να επιστρέψουν στην Αλβανία, διατηρώντας όμως τη μόνιμη κατοικία τους στην Ελλάδα, κυρίως για κοινωνικούς λόγους».
Επιστροφή ομογενών που δραστηριοποιούνται στον Τουρισμό

Επιστροφή παρατηρείται και σε περιοχές της ελληνικής μειονότητας στην Αλβανία, κυρίως στις παραθαλάσσιες περιοχές της Βορείου Ηπείρου που υπάρχει έντονη ανάπτυξη λόγω του τουρισμού.

Ομογενείς κατασκευάζουν και λειτουργούν νέες ξενοδοχειακές μονάδες, ενώ πολλοί νέοι έχουν επιστρέψει για να δημιουργήσουν μικρές τουριστικές επιχειρήσεις κυρίως στην περιοχή της Χειμάρρας, ένα από τα κορυφαία τουριστικά θέρετρα στο νότιο τμήμα της Αλβανίας.

«Αρκετοί συμπατριώτες μας, αποφάσισαν να επενδύσουν τα χρήματα που εξοικονόμησαν τόσα χρόνια στην Ελλάδα, με τη δημιουργία μικρών τουριστικών επιχειρήσεων στην περιοχή της Χειμάρρας που εξελίσσεται σε έναν από τους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς στο Ιόνιο» λέει στο protothema.gr ο πρόεδρος της Ένωσης Χειμμαριωτών κ.Φρέντυ Μπελέρης, επισημαίνοντας πως αφορά εποχική απασχόληση : «που θα μπορούσε να επεκταθεί όλο το χρόνο εάν υπήρχε αίσθημα ασφάλειας και ανάλογο επιχειρηματικό κλίμα από την πλευρά της Αλβανίας». 
Εμφανίστηκαν και Κινέζοι στα Τίρανα
Πάντως είναι χαρακτηριστικό πως σήμερα η Αλβανία, δέχεται μετανάστες από άλλες χώρες, πράγμα αδιανόητο πριν από μία δεκαετία. Ήδη στα Τίρανα η κινεζική κοινότητα, και οι ανάλογες επιχειρηματικές δραστηριότητες, αυξάνονται κατακόρυφα.

Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

Τέσσερις συλλήψεις από την Αστυνομία σε δύο υποθέσεις δωροδοκίας και εκβίασης

Ο προϊστάμενος της Δασικής Υπηρεσίας Λαυρίου συνελήφθη από αστυνομικούς της Διεύθυνσης Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΛ.ΑΣ., κατηγορούμενος για δωροδοκία και εκβίαση.

Όπως ανακοινώθηκε από το αρχηγείο της αστυνομίας, στην υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων, συνταξιούχος κατήγγειλε ότι ο δασάρχης Λαυρίου τού ζήτησε 1.000 ευρώ, προκειμένου να του χορηγήσει βεβαιώσεις χαρακτηρισμού αγροτεμαχίων, που του ανήκουν, στην Κερατέα. 

Τα χρήματα προσημειώθηκαν και χθες ο καταγγέλλων παρέδωσε το ποσό, συνοδευόμενος από αστυνομικό, στον δασάρχη, στο γραφείο του στη δασική υπηρεσία Λαυρίου.

Αμέσως μετά, ο υπάλληλος της Δασικής Υπηρεσίας συνελήφθη και κατά τη σωματική έρευνα, που του έγινε, βρέθηκαν πάνω του 300 ευρώ. 

Τα υπόλοιπα 700 είχε κρύψει επιμελώς στις τουαλέτες του Δασαρχείου, όπου βρέθηκαν ύστερα από υπόδειξη του συλληφθέντα. Ο δασάρχης οδηγήθηκε στον εισαγγελέα.

Eξάλλου αστυνομικοί της Διεύθυνσης Εσωτερικών Υποθέσεων και της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Ρεθύμνου συνέλαβαν τρία άτομα και συγκεκριμένα:

Τον διευθυντή της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Ρεθύμνου, νομίατρος, ο οποίος κατηγορείται για εκβίαση, παθητική δωροδοκία και παράβαση καθήκοντος, μία 46χρονη πολιτικό μηχανικό, η οποία κατηγορείται για εκβίαση και άμεση συνέργεια σε παθητική δωροδοκία και έναν ιδιώτη, ο οποίος κατηγορείται για άμεση συνέργεια σε παθητική δωροδοκία.

Την Τετάρτη προσημειώθηκε χρηματικό ποσό 1.000 Ευρώ (ως προκαταβολή), το οποίο οι ιδιοκτήτες του καταστήματος παρέδωσαν στην πολιτικό μηχανικό στο γραφείο της και παρέλαβαν από αυτή φάκελο, που περιείχε εκτός των άλλων δικαιολογητικών και θετική γνωμάτευση της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας Ρεθύμνου για το κατάστημά τους.

Οι αστυνομικοί επενέβησαν και συνέλαβαν τη μηχανικό, στην κατοχή της οποίας βρέθηκε και κατασχέθηκε το προσημειωμένο ποσό, ενώ στη συνέχεια σε καφετέρια του Ρεθύμνου συνέλαβαν και τον ιδιώτη, ο οποίος θα παραλάμβανε τα χρήματα για να τα παραδώσει στον νομίατρο- Διευθυντή της Διεύθυνσης Υγείας Ρεθύμνου.

Ακολούθως διενεργήθηκε έρευνα στη Διεύθυνση Υγείας Ρεθύμνου, όπου διαπιστώθηκε ότι ο φάκελος του καταστήματος είχε διεκπεραιωθεί από γυναίκα υπάλληλο, κατόπιν παρέμβασης του Διευθυντή Δημόσιας Υγείας, ο οποίος της έδωσε εντολή να ετοιμάσει τη σχετική γνωμοδότηση (θετική), χωρίς όμως η ίδια να διενεργήσει αυτοψία, όπως είχε υποχρέωση.

Η συγκεκριμένη υπάλληλος, η οποία τυγχάνει συγκατηγορούμενη για ψευδή βεβαίωση, δεν συνελήφθη, λόγω παρέλευσης των ορίων του αυτοφώρου, αλλά σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος της.

Από την έρευνα στα αρχεία της Διεύθυνσης Υγείας και την προανάκριση που διενεργήθηκε προέκυψε ότι με τον ίδιο τρόπο είχαν εκδοθεί θετικές γνωμοδοτήσεις για δεκαέξι καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος στην πόλη του Ρεθύμνου κατά τα έτη 2008-2010.

Ο Διευθυντής Δημόσιας Υγείας, που συνελήφθη από τους αστυνομικούς ανέφερε ότι η συγκεκριμένη γνωμοδότηση για χορήγηση άδειας λειτουργίας διεκπεραιώθηκε κατόπιν εντολής του από την προαναφερόμενη υπάλληλο.

Οι συλληφθέντες με τη δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος τους οδηγήθηκαν στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Ρεθύμνου.

Μια... στρατιά θηλυκά υποδέχθηκε τον Γιώργο

Ενας ολόκληρος στρατός από γυναίκες υποδέχθηκε τον Γιώργο Παπανδρέου κατά τη χθεσινή επίσκεψή του στη Λιβύη. Μάλιστα έμεινε κατενθουσιασμένος από τη θερμή υποδοχή που του επιφυλάχθηκε από τον ηγέτη της περιοχής Μοαμάρ Καντάφι στην παραδοσιακή τέντα. «Είναι χαρά μου που βρίσκομαι στην Τρίπολη της Λιβύης» είπε στον ομόλογό του, ενώ σήμερα το πρωί ο κ. Παπανδρέου, που έχει επιστρέψει στη χώρα μας, θα βρίσκεται στην Τρίπολη της Αρκαδίας προκειμένου να συζητήσει με τους τοπικούς φορείς τα προβλήματα της περιοχής.

Ο Ελληνας πρωθυπουργός μετέβη στην αφρικανική χώρα προκειμένου να προσελκύσει επενδύσεις και όπως όλα δείχνουν, αυτές θα έρθουν εντός των επομένων μηνών, καθώς υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας για τους τομείς της οικονομίας, του τουρισμού, της παιδείας, της υγείας και της διευκόλυνσης των μετακινήσεων. Με τον Λίβυο ηγέτη συζήτησαν, μεταξύ άλλων, διεθνή θέματα, δίνοντας έμφαση στο Παλαιστινιακό, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι οι δύο άντρες παρακάθισαν σε γεύμα, κάτι που δεν συνηθίζει ο κ. Καντάφι.

Ο κ. Παπανδρέου από τη μεριά του έδωσε έμφαση στους ισχυρούς δεσμούς που συνδέουν τις δύο χώρες, ενώ χάρισε στον Λίβυο ηγέτη μια φωτογραφία από το μακρινό 1987, όταν στην Ελούντα της Κρήτης ο Καντάφι και ο αείμνηστος Γάλλος πρόεδρος Φρανσουά Μιτεράν κάθονταν στο ίδιο τραπέζι, ύστερα από ειρηνευτική πρωτοβουλία του τότε πρωθυπουργού Ανδρέα Παπανδρέου.
Ο πρωθυπουργός επισκέφτηκε και το βομβαρδισμένο από τους Αμερικανούς σπίτι του Μοαμάρ Καντάφι, όπου το 1996 από αμερικανικά πυρά είχε χάσει την κόρη του. «Η δική σας χώρα είναι μια χώρα ειρήνης και συνεργασίας στη Μεσόγειο» επισήμανε με νόημα, απευθυνόμενος στον Ελληνα πρωθυπουργό.

Το ταξίδι που πραγματοποίησε χθες ο πρωθυπουργός στη Λιβύη είναι το πρώτο μιας σειράς επισκέψεων σε χώρες του εξωτερικού εντός του Ιουνίου. Σύμφωνα με το πρόγραμμα που έχει οριστικοποιηθεί εδώ και ημέρες από το Μέγαρο Μαξίμου, ο κ. Παπανδρέου ετοιμάζει ήδη βαλίτσες για το επόμενο ταξίδι του, τέλη της εβδομάδας, στη μαγευτική Βιέννη.

Αμέσως μετά, στις 16 Ιουνίου, θα μεταβεί στη Μαδρίτη για να παραστεί στις εργασίες της Συνόδου Κορυφής της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Στις 20 του τρέχοντος μηνός είναι προγραμματισμένο ακόμη ένα ταξίδι, αυτή τη φορά στη μακρινή Νέα Υόρκη, όπου θα συνεδριάσει η Σοσιαλιστική Διεθνής, της οποίας πρόεδρος είναι ο Ελληνας πρωθυπουργός. Τέλος, θεωρείται πολύ πιθανό να μεταβεί από τις Ηνωμένες Πολιτείες στον γειτονικό Καναδά, στο πλαίσιο της συνόδου του G20, τουτέστιν των είκοσι ισχυρότερων χωρών του πλανήτη. Στο περιθώριο της συνόδου, οι ηγέτες των κρατών που κρατούν τα σκήπτρα της παγκόσμιας οικονομίας θα έχουν την ευκαιρία να δουν και τους αρχηγούς... λιγότερο ισχυρών κρατών, όπως η Ελλάδα.

Οπως προείπαμε, σήμερα ο κ. Παπανδρέου βρίσκεται στην Τρίπολη της Αρκαδίας, όπου θα πραγματοποιηθεί σύσκεψη κυβερνητικού κλιμακίου με την οικονομική και κοινωνική επιτροπή Αρκαδίας στο πνευματικό κέντρο του δήμου Τρίπολης και το απόγευμα θα επισκεφτεί το Λεβίδι.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΡΡΗΣ

Φούσκωσαν 16 φορές το κόστος για πιο πολύ τσιμέντο στο Ελληνικό!


Ούτε ένα βήμα πίσω δεν κάνουν οι δήμοι Ελληνικού, Αλίμου Αργυρούπολης και Γλυφάδας, εμμένοντας στην δημιουργία ενός ενιαίου μητροπολιτικού πάρκου στο Ελληνικό, που θα γίνει ολόκληρο πράσινο, χωρίς τη συνοδεία τσιμέντου που προέβλεπε το σχέδιο της προηγούμενης κυβέρνησης και που φαίνεται να μην μεταβάλλεται ριζικά και από την νυν υπουργό Περιβάλλοντος κ. Τίνα Μπιρμπίλη. 

Σε πρόσφατη συνέντευξή της, η υπουργός υπερασπίστηκε την ανάγκη να μην γίνει όλος ο χώρος πράσινο, προτείνοντας να «πρασινίσουν» μόνο 4.500 στρέμματα από τα περίπου 6.000 στρέμματα του πάρκου στα πρότυπα του Central Park. Διαφαίνεται μάλιστα ότι το Ελληνικό είναι από τα θέματα που δεν εντάσσονται στην «καυτή» ατζέντα της κ. Μπιρμπίλη και ελλείψει πόρων  μπορεί να περιμένει. 

Ωστόσο, οι θέσεις της υπουργού δεν ευθυγραμμίζονται με τις απόψεις της τοπικής αυτοδιοίκησης και των επιστημόνων του ΕΜΠ που έχουν μελετήσει το θέμα και υποστηρίζουν ότι το πάρκο στο Ελληνικό είναι η μόνη λύση που μπορεί να εξασφαλίσει 1,75 τ.μ πρασίνου ανά κάτοικο στο λεκανοπέδιο. 

16 φορές πάνω το κόστος!

Αποκαλυπτικά των κρυφών σχεδιασμών της προηγούμενης κυβέρνησης είναι τα σχέδια που αποκαλύπτει έρευνα της Επιστημονικής ομάδας του ΕΜΠ με επικεφαλής τον επίκουρο καθηγητή της σχολής αρχιτεκτόνων κ. Νίκο Μπελαβίλα. 

Όπως αναφέρει, το σχέδιο του πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ που είχε παρουσιαστεί το 2007 ήταν ασύμφορο οικονομικά γιατί φούσκωσε το κόστος του μητροπολιτικού πάρκου για να δικαιολογήσει τη δόμηση 1.000 στρεμμάτων, προσθέτοντας στην περιοχή 1.325.000 τ.μ κτιρίων! Αυτό όμως ανέβαζε κατά 16 φορές το κόστος του έργου από το μέσο ευρωπαϊκό όρο για αντίστοιχα έργα αναπλάσεων πρώην αεροδρομίων ή κατασκευής πάρκων. 

Η μελέτη χαρακτηρίζει ως «δούρειο ίππο» τη διάσπαση του Ελληνικού και υποστηρίζει ότι αν ακολουθηθεί το μοντέλο των ευρωπαϊκών κρατών, το κόστος δημιουργίας του πάρκου θα είναι της τάξης των 5-10.000 ευρώ ανά στρέμμα και όχι 76.000 που όριζε η μελέτη του ΥΠΕΧΩΔΕ. 

Οι δήμοι των νοτίων προαστίων εκτιμούν ότι στα άμεσα μέτρα που πρέπει να ληφθούν για την περιοχή είναι:
-άμεση κατεδάφιση των περιφράξεων και άρση των καταπατήσεων και αυθαιρεσιών ώστε να αποδοθούν στους πολίτες 3.506 στρέμματα που αντιστοιχούν στο 56% του χώρου και να ξεκινήσουν οι φυτεύσεις.
-να εφαρμοστεί η νομοθεσία περί ακτών και περί λειτουργίας καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και να ανακληθούν αποφάσεις που εξαιρούσαν διάφορες χρήσεις
-να ξεκινήσει η απόδοση των υπολοίπων τμημάτων του πάρκου που σήμερα ανήκουν σε φορείς όπως το υπουργείο Εθνικής Άμυνας, ΥΠΑ, αρχής γενομένης από την 129 ΠΜ που δεν λειτουργεί  και να ξεκινήσει η σταδιακή αξιοποίηση του υπάρχοντος κτιριακού δυναμικού για την εισροή εσόδων.

Τρίτη 8 Ιουνίου 2010

«Βόμβα» βουλευτή για τον Βγενόπουλο


Αίσθηση προκαλεί η καταγγελία του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ και μέλους της εξεταστικής για το Βατοπέδι, Δημήτρη Τσιρώνη, σύμφωνα με τον οποίο το μεγάλο σκάνδαλο αρχίζει από τις πολύ μεγάλες δανειοδοτήσεις, ύψους 160 εκατομμυρίων ευρώ, της τράπεζας Marfin στη Μονή!

«Οι ιερές ανταλλαγές του Βατοπεδίου έχουν γίνει και με αμαρτωλές χορηγίες» λέει σε μια δήλωση - βόμβα ο βουλευτής Άρτας και κάνει λόγο για σκάνδαλο μεγατόνων που αναπηδά και  μέσα από τραπεζικά κεφάλαια και επιχειρηματικά παιχνίδια.

Όπως ισχυρίζεται ο κ. Τσιρώνης, αν δεν είχαν δοθεί από την τράπεζα του κ. Βγενόπουλου 160 εκατομμύρια ευρώ, η Μονή Βατοπεδίου δεν θα μπορούσε να προχωρήσει σε συναλλαγές με πακτωλό χρημάτων και ανταλλαγές με ακίνητα φιλέτα.

Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ αποκαλύπτει ότιόσες φορές κι αν προσπάθησε να πάρει απαντήσεις στο παζλ του μεγάλου σκανδάλου συνάντησε τοίχο. Το κομμάτι με τα τραπεζικά κεφάλαια, λέει ο κ. Τσιρώνης, χάνεται πάντα στα ιερά μονοπάτια.

Σχετικά ερωτήματα στην εξεταστική επιτροπή της Βουλής είχε θέσει και ο βουλευτής της ΝΔ και πρώην υπουργός Νίκος Δένδιας, ο οποίος με δηλώσεις του ζητάει εξηγήσεις για τον υπέρογκο δανεισμό εταιρειών που εμπλέκονται στην υπόθεση Βατοπεδίου από την Marfin.

Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

Υπάλληλοι «τσέπωναν» λεφτά από τα εισιτήρια

Το απόλυτο μπάχαλο επικρατεί στον ΟΣΕ με τους διαφόρους να είναι σε θέση να παραδώσουν μαθήματα… διαφθοράς και κακοδιαχείρησης.

Με πρόσχημα τον πολύ κόσμο και προκειμένου να γίνει πιο γρήγορα η δουλειά, προϊστάμενος αμαξοστοιχίας  έβαζε τους επιβάτες, άγνωστοι μεταξύ τους, να κόβουν ομαδικό εισιτήριο πέντε ατόμων.

Οι καλοπροαίρετοι επιβάτες δεν έφερναν αντίρρηση και δεν ζητούσαν απόδειξη, γιατί είχαν στο μυαλό τους ότι κάποιος από τους υπόλοιπους θα έχει το απόκομμα.

Ο προϊστάμενος όμως δεν έδινε απόδειξη σε κανέναν!! Και αφού αυτός εκτός από αποδείξεις, δεν έδινε ούτε «λογαριασμό» σε κανένα γέμιζε τις τσέπες του, αφήνοντας άδεια τα ταμεία!

Δεν είναι όμως ο μόνος. Χαρακτηριστικό παράδειγμα για το μπάχαλο είναι και αυτό που συνέβη και στην αναβάθμιση της γραμμής Τρίπολη – Καλαμάτα στην περιοχή της σήραγγας του Ίσαρη.

Ο εργολάβος έστησε το χαλίκι και τις ράγες, αλλά δεν υπολόγισε στην μελέτη, πως τα δρομολόγια θα γίνουν με… νέα τρένα, τα οποία ήτα ψηλότερα!!! Ευτυχώς, το πρόβλημα λύθηκε χωρίς επιπλέον επιβάρυνση, όμως το περιστατικό δείχνει την κατάσταση που επικρατεί στον οργανισμό.

Κυριακή 6 Ιουνίου 2010

Βίντεο - προπαγάνδα μοίρασε το Ισραήλ σε δημοσιογράφους


Συνέχεια στις προκλήσεις και την προπαγάνδα του Ισραήλ δίνει μουσικό βίντεο που μοιράστηκε την περασμένη Παρασκευή σε εκπροσώπους των ξένων ΜΜΕ και έχει αναρτηθεί στο youtube. Μετέπειτα ανακοίνωση της κυβέρνησης της χώρας επιχειρεί να τα μπαλώσει δηλώνοντας ότι προοριζόταν για εσωτερική χρήση.

Πρόκειται για την γνωστή ως χασμπάρα, η ισραηλινή κρατική προπαγάνδα που στην προκειμένη περίπτωση ξεπέρασε κάθε προηγούμενο καθώς προσβάλλει τους νεκρούς και τους τραυματίες του "Στολίσκου της Ελευθερίας". Το βίντεο αναφέρεται στην προσπάθεια των ακτιβιστών και είναι παραλλαγή του γνωστού τραγουδιού "We are the world" το οποίο σημαίνει (Eίμαστε ο κόσμος) ως "We con the world" (Κοροϊδεύουμε τον κόσμο).

Όπως αναφέρεται, έχει δημιουργηθεί από την εκδότρια της Jerusalem Post που δουλεύει επίσης στο κέντρο ασφαλείας και πολιτικής των ΗΠΑ στην Ουάσινγκτον.

Έπειτα από τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν από τους δημοσιογράφους, ο επικεφαλής του κυβερνητικού γραφείου ενημέρωσης Εφραίμ Ρόσμαν επιχείρησε να τα μπαλώσει με το εξής εμαιλ:

"Λόγω παρεξήγησης από τη μεριά μας, νωρίτερα σήμερα, βγάλαμε ένα λινκ σε βίντεο που είχε σταλεί για δική μας χρήση. Δεν προοριζόταν να δημοσιευθεί. Το περιεχόμενο του βίντεο δεν αντιπροσωπεύει την πολιτική ούτε της κυβέρνησης του Ισραήλ ούτε του γραφείου Τύπου. Απολογούμαστε για κάθε πρόβλημα που δημιουργήθηκε. Ευχαριστώ για την υπομονή και την κατανόηση σας.Efraim Roseman".

Δείτε το βίντεο

Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

H πορνεία πάει καφενείο

Με ουτοπία μοιάζει η καταπολέμηση ή ο περιορισμός της εμπορίας προσώπων (τόσο σεξουαλικής όσο και εργασιακής φύσης), αφού οι σωματέμποροι φαίνεται ότι θα βρίσκουν πάντα εναλλακτικούς δρόμους και τρόπους για να συνεχίζουν τη δράση τους όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στην Κύπρο!
Η επιτροπή Εγκληματικότητας της Βουλής της Κύπρου, συζήτησε χθες το θέμα και όπως διεφάνη μέσα από τις τοποθετήσεις των εμπλεκόμενων υπηρεσιών, η σωματεμπορία περιορίστηκε μεν στα καμπαρέ λόγω των αλλαγών στο καθεστώς εργοδότησης γυναικών από τρίτες χώρες, φαίνεται όμως ότι πλέον αναπτύσσεται σε μπιραρίες, σε διαμερίσματα που μετατρέπονται σε μασατζίδικα, ακόμα δε και σε υπαίθρια... καφενεία. Στους χώρους αυτούς χρησιμοποιούνται Ευρωπαίες που έχουν ελεύθερο καθεστώς εργοδότησης και, όπως αναφέρθηκε στην επιτροπή, είναι δύσκολο να ελεγχθεί εάν πέφτουν θύματα σεξουαλικής εκμετάλλευσης, εκτός και εάν προβούν οι ίδιες σε καταγγελία. Διεφάνη επίσης ότι το πρόβλημα μεταφέρθηκε και στις γυναίκες που έρχονται στην Κύπρο με το καθεστώς του επισκέπτη.

Ανοίγει ξανά ο φάκελος των υποκλοπών


Στη δικαιοσύνη αναμένεται να επιστρέψει ο φάκελος των τηλεφωνικών υποκλοπών για να κάνει επανέλεγχο όλων των στοιχείων που υπάρχουν. «Αποτέλεσμα δεν υπάρχει από την νέα έρευνα που κάναμε. Αυτό που υπάρχει είναι ότι από τον Φεβρουάριο του 2005 έως τον Ιούλιο του 2007 διαπιστώνονται κενά, παραλείψεις και σφάλματα», δήλωσε στην Επιτροπή Θεσμών της Βουλής ο εμπειρογνώμονας της ΑΔΑΕ Κώστας Μαραβέλιας παρουσιάζοντας μαζί με τον πρόεδρο και τα άλλα μέλη της, το πόρισμα της Ανεξάρτητης Αρχής.«Παραμένουν ακόμα πολλά κενά ως προς τη λειτουργία των θεσμών, αλλά και της ΕΥΠ», επεσήμανε ο πρόεδρος της Επιτροπής Θεσμών Μιλτιάδης Παπαϊωάννου εκτιμώντας ότι η υπόθεση πρέπει να επανελεγχθεί από την δικαιοσύνη.Η πρόταση όμως του κ. Παπαϊωάννου, προκάλεσε την αντίδραση του πρώην προέδρου της Βουλής Απόστολου Κακλαμάνη. «Δεν συμφωνώ και δεν έχω καμία εμπιστοσύνη να πούμε σε αυτούς που έθαψαν την υπόθεση να την ξαναθάψουν. Ποια δικαιοσύνη; Αυτή που έκανε έρευνα πέντε χρόνια και μετά εξαφάνισε τα στοιχεία; Καταλαβαίνω τις σκοπιμότητες. Δεν το περίμενα όμως αυτό, γιατί ο τόπος αυτά τα έχει πληρώσει πολλές φορές. Η Βουλή είναι πάνω από όλα. Θα κάνω αίτηση με άλλους βουλευτές για Εξεταστική. Δεν θα λουστούμε εμείς ότι οι άλλοι θάψανε», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ Κακλαμάνης.«Εκτιμώ ότι από τα στοιχεία που έχουμε, μια Εξεταστική Επιτροπή δεν θα οδηγούσε πουθενά», αντέτεινε ο κ. Παπαϊωάννου και πρόσθεσε: «Το αίτημα να λάμψει η αλήθεια υπάρχει. Όχι μόνο στην Επιτροπή αλλά και στον κόσμο. Θα πρέπει όλα τα στοιχεία με τις διαπιστώσεις της Επιτροπής μας να σταλούν στην ελληνική δικαιοσύνη για να απαντήσει στα ερωτήματα που εκκρεμούν. Παράλληλα πρέπει να δοθεί η δυνατότητα, από τον αρμόδιο υπουργό και στον πρώην διοικητή της ΕΥΠ κ. Κοραντή να μιλήσει στην δικαιοσύνη για να μάθει ο ελληνικός λαός όλη την αλήθεια. Μετά εμείς μπορούμε να συζητήσουμε για την καταλογή πολιτικών ευθυνών. Με επιφύλαξη λέμε. Δεν το κλείνουμε αυτή τη στιγμή το θέμα της Εξεταστικής. Όμως δεν μπορεί αυτή τη στιγμή η Βουλή, με τα στοιχεία αυτά, να συνεχίσει την διαδικασία ποινικής ευθύνης».Nωρίτερα οι εκπρόσωποι της ΑΔΑΕ έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στο ότι δεν είχε ληφθεί μέριμνα στο κρίσιμο διάστημα της προκαταρκτικής έρευνας από τη δικαιοσύνη και έτσι καταστράφηκε σημαντικό υλικό με αποτέλεσμα να μην υπάρχει, τεχνικά, τρόπος να βρεθούν νέα στοιχεία.

Τετάρτη 2 Ιουνίου 2010

Τραγωδία: 5χρονο αγοράκι βρέθηκε νεκρό μέσα σε αυτοκίνητο

Ένα τραγικό παιχνίδι φύλαγε η μοίρα για έναν χειρουργό, που ξεκίνησε, όπως κάθε μέρα, να πάει στη δουλειά του, πηγαίνοντας πρώτα τον πεντάχρονο γιο του στο νηπιαγωγείο.
Στη διαδρομή από το σπίτι προς το σχολείο του μικρού, χτύπησε το τηλέφωνο του γιατρού και τον ενημέρωσαν από την κλινική, όπου εργαζόταν, να πάει γρήγορα γιατί κάποιος ασθενής βρισκόταν σε κρίσιμη κατάσταση και έπρεπε να χειρουργηθεί αμέσως.
Ο γιατρός δεν το σκέφτηκε στιγμή και με την επαγγελματική συνείδηση και την ανθρωπιά που, όπως φαίνεται, τον διέκρινε, έτρεξε να βοηθήσει τον ασθενή συνάνθρωπό του. Άλλαξε πορεία και αντί για το νηπιαγωγείο κατευθύνθηκε αμέσως στην κλινική.
Εκεί όμως, μάλλον από λάθος υπολογισμό της κατάστασης, ο διακεκριμένος ορθοπεδικός, κλείδωσε τον μικρό στο αυτοκίνητο και κατευθύνθηκε στο χειρουργείο.
Η εγχείρηση ήταν δύσκολη και κράτησε ώρες. Και ο γιατρός αφοσιώθηκε σε αυτήν, ξεχνώντας ότι άφησε το παιδί του κλειδωμένο στο αυτοκίνητο.
Μετά από εννιά ώρες, η μητέρα πήγε στο νηπιαγωγείο να πάρει το παιδί και πληροφορήθηκε ότι ο πεντάχρονος δεν είχε πάει στο σχολείο. Τηλεφώνησε τότε στον άντρα της, ο οποίος ξαφνιάστηκε και θυμήθηκε ότι είχε αφήσει τον γιο του μέσα στο αυτοκίνητο.
Μιας και ο ίδιος ήταν ακόμα στο χειρουργείο έστειλε έναν αναισθησιολόγο να φέρει το παιδί του στο εσωτερικό της κλινικής, αλλά ήταν ήδη πολύ αργά. Ο αναισθησιολόγος βρήκε το παιδί νεκρό μέσα στο αυτοκίνητο, που ήταν εκτεθειμένο στον ήλιο.
Ο τραγικός πατέρας, που η αμέλεια του οδήγησε στο θάνατο το ίδιο του το παιδί, έπαθε σοκ, ενώ αναμένεται να αντιμετωπίσει και τις αρχές, κατηγορούμενος για φόνο εξ αμελείας.
Το τραγικό περιστατικό συνέβη στη Λάρνακα και έχει συγκλονίσει ολόκληρη την Κύπρο.
star

Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

Τα μοναδικά μας όπλα ήταν ξύλα, λένε Γερμανοί ακτιβιστές που επέστρεψαν από το Ισραήλ

Τα μόνα όπλα που είχαν στην κατοχή τους οι ακτιβιστές της νηοπομπής, που δέχθηκε επίθεση από τον ισραηλινό στρατό ενώ μετέφερε ανθρωπιστική βοήθεια στη Γάζα, ήταν ξύλα, διαβεβαίωσαν την Τρίτη Γερμανοί που βρίσκονταν στο διεθνή στολίσκο.

«Προσωπικά είδα ότι χρησιμοποιήθηκαν δύο ξύλα (...) Δεν υπήρχε τίποτα περισσότερο» δήλωσε στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, λίγο μετά τον επαναπατρισμό του ο Νόρμαν Πεχ, 72 ετών, πρώην βουλευτής του αριστερού κόμματος Die Linke, που βρισκόταν στο τουρκικό πλοίο Mavi Marmara.

«Δεν είδαμε ποτέ να χρησιμοποιείται μαχαίρι ως όπλο. Με ξύλα υπερασπιστήκαμε τους εαυτούς μας» πρόσθεσε.

«Ήταν μία επίθεση κατά μίας ειρηνικής αποστολής σε διεθνή ύδατα. Οι Ισραηλινοί μπορούν να υπερασπίζονται τη στρατιωτική ζώνη άμυνάς τους, όμως εμείς βρισκόμασταν εκτός των ορίων της. Είχαμε το δικαίωμα να υπερασπιστούμε τους εαυτούς μας, ακόμα και να χρησιμοποιήσουμε τα όπλα με τα οποία μας επιτίθεντο» υπογράμμισε.

Ο Πεχ επαναπατρίστηκε μαζί με τέσσερις ακόμα Γερμανούς, που βρίσκονταν επίσης στο Marmara. Δύο από αυτούς, οι βουλευτές του κόμματος Die Linke Ίνγκε Χέγκερ, 59 ετών και Ανέτ Γκροθ, 56 ετών, δήλωσαν πως κανείς δεν οπλοφορούσε.

Η διαθήκη του Michael Jackson!


Στη μητέρα του και στα τρία του παιδιά αφήνει την περιουσία του ο Michael Jackson.

Ο Πρινς, η Πάρις και ο Μπλάνκετ σύμφωνα με τη διαθήκη του βασιλιά της ποπ, θα πάρουν το 30% της περιουσίας του, ποσοστό που πρακτικά σημαίνει ότι τα τρία παιδιά θα πάρουν περίπου 33 εκατομμύρια δολάρια.

Βέβαια η διαθήκη ορίζει ρητά ότι τα χρήματα αυτά, τα παιδιά θα τα πάρουν όταν συμπληρώσουν το 30ο έτος της ηλικίας τους. Μέχρι τότε βέβαια από τους τόκους το ποσό θα ξεπερνά τα 300 εκατ. δολάρια!!!! Όχι και άσχημα…

Η μητέρα του Michael Jackson παίρνει το 40% της περιουσίας του, ενώ το υπόλοιπο θα διατεθεί σε φιλανθρωπικά ιδρύματα.

Φυσικά ο Jacko δεν άφησε τίποτα στον πατέρα του, με τον οποίο δεν είχαν καθόλου καλές σχέσεις, αλλά και σε κανένα από τα αδέλφια του.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...