Τρίτη 4 Μαΐου 2010

Τσούτσιας: "Είμαι εντελώς αθώος"


"Είμαι εντελώς αθώος" δηλώνει ο εκδότης Γιώργος Τσούτσιας, λίγες μέρες μετά την 9ημερη κράτησή του στην Ασφάλεια.  Δίπλα του η 19χρονη κόρη του Μαρία που άφησε τις σπουδές της στην Αγγλία και ήρθε να συμπαρασταθεί στον πατέρα της ενώ πάντα δίπλα του βρίσκεται η σύζυγός του, γνωστή δημοσιογράφος, Ανθή Κασιμάτη.

Όπως είναι γνωστό η είδηση της σύλληψης του 63χρόνου πρώην εκδότη περιοδικών Γιώργου Τσούτσια έχει προκαλέσει αίσθηση στο χώρο των εκδόσεων . 

Σε βάρος του, εκκρεμούσε ένταλμα σύλληψης του 7ου Τακτικού Ανακριτή για αρπαγή και παραβίαση του νόμου περί όπλων, ενώ σύμφωνα με τις κατηγορίες που του αποδίδονται, είχε προσπαθήσει να απαγάγει στην Κηφισιά τον 32χρονο Θεμιστοκλή Πετράκη, γιο γνωστού επιχειρηματία

Στην κατοχή του δράστη βρέθηκαν τέσσερα ψεύτικα πιστόλια, ιατρικές μάσκες, χειρουργικά γάντια, ένα καπέλο τζόκει, ένα ζευγάρι γυαλιά ηλίου και μια κουκούλα.

Σε βάρος του συλληφθέντα, που οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα Εκτέλεσης Ποινών και ακολούθως στις φυλακές, εκκρεμούσε και καταδικαστική απόφαση για ψευδή καταμήνυση, συκοφαντική δυσφήμιση και ψευδορκία.

O Γ. Τσούτσιας ήταν εκδότης των περιοδικών «Λοιπόν», «1000», «Vitrine», «Yes», ενώ είχε εκδώσει και την εβδομαδιαία οικονομική εφημερίδα «Money»

Τώρα ο Γ. Τσούτσιας δηλώνει στο περιοδικό PEOPLE - απ΄ όπου και η φωτογραφία- ότι "έχω ήδη δικαστεί , έχω διαπομπευθεί, έχω ευτελιστεί και αρκετοί συνάδελφοί μας με έχουν δικάσει με τον τρόπο τους"

1 σχόλιο:

Γράψτε το σχόλιο σας και θα δημοσιευτεί αρκεί να μην είναι υβριστικό ή... διαφημιστικό!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...