Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

Διαβάστε ολόκληρη τη νέα ανακοίνωση Βοσκόπουλου


Σε νέα, γραπτή, δήλωση, προέβη ο Τόλης Βοσκόπουλος για την υπόθεση του χρέους του στην Εφορία. Η δήλωση αυτή έχει ως εξής:

Αθήνα, 19 Μαΐου 2010

Σε συνέχεια της από 17 Μαΐου 2010 επιστολής μου και για την αποκατάσταση της αλήθειας, της τιμής και της υπόληψής μου, μετά τις συνεχείς αναφορές των μέσων μαζικής ενημέρωσης στο πρόσωπό μου με αφορμή τις εκκρεμείς τόσο ενώπιον των Διοικητικών Δικαστηρίων της ουσίας όσο και ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας φορολογικές μου υποθέσεις οικ. ετών 1992 - 1997, σύμφωνα με τις οποίες υφίσταμαι πρωτόγνωρη προσβολή της αξιοπρέπειάς μου, ιδίως λόγω των ανακριβειών που διατυπώνονται, θα ήθελα να αναφέρω τα ακόλουθα:

Oι αποδιδόμενες εκ μέρους της φορολογικής αρχής σε βάρος μου, ΔΗΘΕΝ παραβάσεις της φορολογικής νομοθεσίας, προέκυψαν, ύστερα από έλεγχο που διενεργήθηκε σε τραπεζικούς λογαριασμούς της πρώην συζύγου μου Σταυρούλας Παπαδημητρίου, (της γνωστής οικογενείας), το χρηματικό περιεχόμενο των οποίων θεωρήθηκε αναιτιολογήτως και αβασίμως ότι αποτελούσε προσωπικό μου εισόδημα και όχι εισόδημα της ιδίας είτε από την επαγγελματική της ενασχόληση ή είτε από οικογενειακά της εισοδήματα.

Συνεπεία αυτής της εσφαλμένης βάσεως, η φορολογική αρχή προέβη σε έκδοση καταλογιστικών πράξεων σε βάρος μου, οι οποίες μου κοινοποιήθηκαν κατά τα έτη 2000 και 2002. Συνεπώς, μέχρι σήμερα έχουν περάσει μόνο οκτώ περίπου έτη και σε καμία περίπτωση δέκα επτά έτη όπως αναφέρεται στα δημοσιεύματα. Όπως κάθε έλληνας πολίτης του οποίου το συνταγματικό δικαίωμα της νομικής ισότητας είναι σεβαστό στα πλαίσια του Κράτους δικαίου, προσέφυγα ενώπιον των Διοικητικών Δικαστηρίων της ουσίας αμφισβητώντας την ουσία των ένδικων καταλογισμών, αφού ουδέποτε πραγματοποίησα το ύψος της προσδιορισθείσης εκ μέρους της φορολογικής αρχής φορολογητέας ύλης κατά χρήση, με την κατάθεση προσφυγών. Παράλληλα με τις ασκηθείσες προσφυγές κατέθεσα και αιτήσεις αναστολής είσπραξης των ένδικων πλέον ποσών προστίμων και φόρου εισοδήματος μετά των καταλογισθέντων προσαυξήσεων, οι οποίες έγιναν δεκτές, μέχρις εκδικάσεως σε πρώτο βαθμό των υποθέσεών μου και εκδόσεως οριστικών αποφάσεων.

Τον Ιούνιο του έτους 2002 εκδικάστηκαν οι προσφυγές μου κατά των καταλογιστικών πράξεων που μου κοινοποιήθηκαν κατά το έτος 2000 και τον Νοέμβριο του ίδιου έτους δημοσιεύτηκαν οι πρωτόδικες αποφάσεις, με ημερομηνία επίδοσής τους σε εμένα τον Ιούνιο του 2003 κατά των οποίων άσκησα τον Αύγουστο του 2003 εφέσεις κατά το μέρος που δεν έγιναν δεκτές οι προσφυγές μου. Παράλληλα, άσκησα και αιτήσεις αναστολής εκτέλεσης των πρωτόδικων αυτών αποφάσεων, οι οποίες έγιναν δεκτές μέχρις εκδόσεως τελεσίδικων αποφάσεων επί των εφέσεών μου. Οι εφέσεις μου εκδικάστηκαν τον Φεβρουάριο του 2005 και οι αποφάσεις επ’ αυτών δημοσιεύτηκαν τον Ιούλιο του 2005, κατά των οποίων άσκησα Αιτήσεις Αναίρεσης ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας, η εκδίκαση των οποίων έχει προσδιοριστεί και αναμένεται η συζήτηση αυτών.

Εξάλλου, τον Νοέμβριο του 2007 εκδικάστηκαν οι προσφυγές μου που άσκησα τον Ιανουάριο του 2003 κατά των καταλογιστικών πράξεων που μου κοινοποιήθηκαν κατά το τέλος του έτους 2002 και τον Μάιο του 2008 δημοσιεύτηκαν οι αποφάσεις επ’ αυτών, με ημερομηνία κοινοποίησής τους σε εμένα τον Νοέμβριο του 2009. Κατά των αποφάσεων αυτών άσκησα τον Ιανουάριο του 2010 εφέσεις κατά το μέρος που δεν έγιναν δεκτές οι προσφυγές μου, η εκδίκαση των οποίων εκκρεμεί ενώπιον του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών.

Συνεπώς, δεν υπήρξε καμία καθυστέρηση κατά τον προσδιορισμό και εκδίκαση των υποθέσεών μου σε πρώτο και δεύτερο βαθμό, μέρος των οποίων τώρα εκκρεμούν ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας. Όλες οι διαδικαστικές ενέργειές μου κινήθηκαν στα πλαίσια της νομιμότητας προς υποστήριξη των δικαιωμάτων μου, όπως κάθε Έλληνας πολίτης έχει το δικαίωμα να προσφύγει στην Ελληνική Δικαιοσύνη. Εκτός εάν τα δημοσιεύματα αυτά και οι αναφορές στο πρόσωπό μου εξ αφορμής της φορολογικής μου υπόθεσης, θέλουν να υπαινιχθούν ότι εγώ δεν έχω τα ίδια δικαιώματα που έχει και κάθε έλληνας φορολογούμενος πολίτης προς προάσπιση των δικαιωμάτων του όταν αποδίδονται σε βάρος του φορολογικές παραβάσεις.

Κατά συνέπεια, ο,τιδήποτε αναφέρεται στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης ή αφήνεται να υπονοηθεί ότι οι υποθέσεις μου εκκρεμούν εδώ και δεκαεπτά χρόνια, ότι «φοροδιαφεύγω» εδώ και δεκαεπτά έτη, και ότι δήθεν έχω επιτύχει με κάποιο τρόπο λόγω της ιδιότητάς μου ως γνωστού τραγουδιστή ή λόγω της ιδιότητας της συζύγου μου ως πολιτικού να επιτύχω ευνοϊκή μεταχείριση στο πρόσωπό μου, τόσο σε επίπεδο φορολογικής αρχής όσο και σε επίπεδο δικαστηριακό, είναι τουλάχιστον ανακριβές, εάν όχι κακοήθες. Όποιος έχει διαφορές με τις φορολογικές αρχές τις οποίες προσπαθεί να επιλύσει μέσω των Διοικητικών Δικαστηρίων γνωρίζει ότι αυτή είναι η διαδικασία που ακολουθείται και ότι αυτοί είναι χρόνοι εκδίκασης και έκδοσης των δικαστικών αποφάσεων, όπως αυτοί αποτυπώνονται και στη δική μου περίπτωση, οι οποίοι είναι το συνήθως συμβαίνον.

Eν κατακλείδι, εφόσον προκύψουν νεότερα ανακριβή δημοσιεύματα που θα αφορούν το πρόσωπό μου εις ό,τι αφορά την φορολογική μου υπόθεση θα τοποθετηθώ με νέα ανακοίνωσή μου.

Τόλης Βοσκόπουλος

Στο μεταξύ, τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης αναφορικά με ενδεχόμενες ποινικές ευθύνες δημοσίων υπαλλήλων, εφοριακών ή άλλων υπευθύνων αναμένεται να  ζητήσει η προϊσταμένη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθήνας Ελένη Ράικου αναφορικά με την υπόθεση Βοσκόπουλου.

Στόχος είναι να ελεγχθεί εάν πέραν του Βοσκόπουλου υπήρξε εμπλοκή ποινικώς κολάσιμη άλλων προσώπων και ειδικότερα υπευθύνων δημοσίων υπαλλήλων, προκειμένου ο καλλιτέχνης να μην πληρώσει το χρέος του, που με τις προσαυξήσεις ανήλθε στα 5,5 εκατ. ευρώ.

Ήδη η προϊσταμένη της Εισαγγελίας  ζήτησε όλα τα σχετικά έγγραφα των αρμόδιων υπηρεσιών σχετικά με την 17χρονη φορολογική ασυλία του Βοσκόπουλου,  προκειμένου να διερευνηθεί η τυχόν ύπαρξη ενδείξεων για διενέργεια ποινικά κολάσιμων πράξεων.

Τετάρτη 19 Μαΐου 2010

Αποκάλυψη: Η Γκερέκου έκρυψε ακίνητο από το πόθεν έσχες της

Πολλά ερωτηματικά προκύπτουν για τα περιουσιακά στοιχεία τόσο του Τόλη Βοσκόπουλου όσο και της Άτζελας Γκερέκου, ειδικά μετά την αποκάλυψη ότι στο τελευταίο πόθεν έσχες απουσιάζει η αγορά ακινήτου που έκανε στην Κέρκυρα η πρώην υπουργός στο όνομά της.

Τον Αύγουστο του 1996 ένας μεγάλος έρωτας γεννήθηκε. Ο μύθος του λαϊκού τραγουδιούΤόλης Βοσκόπουλος παντρεύτηκε τηνΆτζελα Γκερέκου, τη γαλανομάτα μάγισσα της καρδιάς του. Ο Τόλης δεν ξέρει πως να της εκφράσει την αγάπη του, καθώς οι λέξεις γίνονται πολύ μικρές μπροστά σε αυτό που νιώθει για εκείνη. Ωστόσο, το παρελθόν του καλλιτέχνη δεν τον αφήνει να ησυχάσει και να χαρεί την οικογενειακή του γαλήνη.

Η εφορία του υποθηκεύει πέντε από τα ακίνητά του για χρέη που εκκρεμούν απο το 1993.  Την περίοδο που καλείται απο την εφορία για τακτοποίηση του χρέους, όπως προκύπτει από το πόθεν έσχες της κας Γκερέκου,  αγοράζουν άλλο ένα ακίνητο το 2001 με χρήματα τόσο της ίδιας όσο και του Τόλη Βοσκόπουλου.

Σε έρευνα που έκανε το Star, εντοπίστηκε στο υποθηκοφυλακείο της Κέρκυρας αγορά ενός ακόμη ακίνητου από την κα Γκερέκου στις 20 Νοεμβρίου του 2006, εμβαδού 87,95 τετραγωνικών μέτρων και με οικόπεδο 264 τετραγωνικά, αντί του ποσού των 110.000 ευρώ. Ωστόσο, το ακίνητο αυτό δεν έχει δηλωθεί στο πόθεν έσχες της πρώην υπουργού που κατατέθηκε στη Βουλή.

Το Star προχώρησε όμως σε έρευνα και για τα άλλα ακίνητα της οικογένειας. Στο Λυκαβηττό υπάρχει διαμέρισμα στο δεύτερο όροφο πολυκατοικίας. Στην 3ης Σεπτεμβρίου βρίσκεται μια πολυκατοικία όπου ο Βοσκόπουλος αγόρασε τρίαδιαμερίσματα από την εποχή που ήταν παντρεμένος με την πρώτη του γυναίκα Στέλλα Στρατηγού. Τέλος, ένα ακόμα σπίτι, το πατρικό του, το οποίο επισκέφθηκε η κάμερα του Star στον Κορυδαλλό, είναι νοικιασμένο για διόλου ευκαταφρόνητο ενοίκιο για την περιοχή.

Δείτε το βίντεο με όλες τις λεπτομέρειες...

Υπόθεση T. Βοσκόπουλου: Εισαγγελικές έρευνες για ποινικές ευθύνες


Το ενδεχόμενο να ελεγχθούν ποινικά δημόσια όργανα, για ολιγωρία στην άσκηση των καθηκόντων τους στην υπόθεση οφειλών του Τ. Βοσκόπουλου, μελετούν οι εισαγγελικές αρχές.
Τόσο η προϊσταμένη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών, κα Ελένη Ράϊκου, όσο και ο αρμόδιος για οικονομικά εγκλήματα Εισαγγελέας πρωτοδικών, Παρασκευάς Αδάμης, μελετούν όλα τα στοιχεία της υπόθεσης των οφειλών του τραγουδιστή προς την Εφορία, προκειμένου να εξακριβωθεί αν πρέπει να ελεγχθούν ποινικά αρμόδιοι υπάλληλοι.
Σε αυτήν την περίπτωση θα διαταχθεί η διενέργεια εισαγγελικής έρευνας, ώστε ταχύτατα να εντοπιστούν οι υπαίτιοι υπάλληλοι και να απαγγελθούν εναντίον τους κατηγορίες για την επί σειρά ετών εκκρεμότητα του τραγουδιστή.

Η υπόθεση Βοσκόπουλου δεν είναι η μόνη...


Η υπόθεση του Βοσκόπουλου είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου των φοροφυγάδων.Την ώρα που μισθωτοί και συνταξιούχοι σφίγγουν το ζωνάρι για να περιοριστεί το δημοσιονομικό έλλειμμα, οι ανείσπρακτοι φόροι ανέρχονται στα 65 δισεκατομμύρια ευρώ, ποσό που καλύπτει την «τρύπα» και, μάλιστα, δύο φορές!

Δεν είναι μόνο το γεγονός ότι ο Τόλης Βοσκόπουλος χρωστούσε 5,5 εκατ. ευρώ, δεν είναι που αγνοούσε την ύπαρξη της Εφορίας τα τελευταία 17 χρόνια. Αυτό που προβληματίζει είναι ότι υπάρχουν πολλοί ακόμα «Τόληδες» που βγήκαν από το «παραθυράκι» της εφορίας.

Για την κατάσταση ευθύνεται το εθνικό μας κράτος, που προσφέρει από μόνο του «παραθυράκια» και διεξόδους σε όσους φοροδιαφεύγουν.

Ο Τόλης Βοσκόπουλος, για παράδειγμα, την εποχή που μεσουρανούσε και ούτε αυτός γνώριζε πόσα έβγαζε, έκανε το εξής: Πριν από κάθε συναυλία του, άνθρωποι του περιβάλλοντος του έστηναν ομόρρυθμες και ετερόρρυθμες εταιρίες , τις οποίες διέλυαν αμέσως μετά την συναυλία. Με αυτόν τον τρόπο δεν έδιναν δεκάρα στο κράτος!!!

Και αυτή είναι μια μεμονωμένη περίπτωση. Βάλε και τις άλλες…

Το αποτέλεσμα; 65 δις ευρώ βρίσκονται στα δικαστήρια και στις ληξιπρόθεσμες οφειλές, αντί να δίνονται σε μισθούς και συντάξεις. Και αυτό, γιατί προσφεύγουν, με τις ευχές του Κράτους, στην Δικαιοσύνη και επικαλούνται αδυναμία πληρωμής. Φτωχαδάκια και αυτοί σαν τον Τόλη!

Με τα χρήματα αυτά ούτε στο ΔΝΤ θα χρειαζόταν να προσφύγουμε, ούτε περικοπές να κάνουμε.

Οι φόροι αυτοί υπάρχουν αλλά… είτε δεν εισπράχθηκαν ποτέ, είτε δεν διεκδικήθηκαν από το Δημόσιο, είτε έχουν μπλοκαριστεί λόγω δικαστηρίων. Μόνο στην τελευταία περίπτωση, αυτή της δικαστικής εμπλοκής, δεν έχουν εισπραχθεί περίπου 33 δισ. ευρώ!

Άλλα 32 δισεκατομμύρια είναι ληξιπρόθεσμες οφειλές, ποσό το οποίο γίνεται 23 δισεκατομμύρια αν δεν συμπεριληφθούν τα χρέη φτωχών οφειλετών και των ΔΕΚΟ.

Το υπουργείο Οικονομικών, μετά την προσφυγή στο ΔΝΤ και τις πολύμηνες σκέψεις για το πώς θα εξασφαλίσουμε χρήματα, προσέλαβε ειδικό στέλεχος από ελεγκτική εταιρεία του εξωτερικού που θα υποβάλλει προτάσεις για την είσπραξη των εν λόγω οφειλών. Μεταξύ άλλων, έχουν προταθεί κατασχέσεις περιουσιακών στοιχείων και πλειστηριασμοί ακινήτων.

Στόχος είναι να μπουν άμεσα στα ταμεία 4 δισεκατομμύρια ευρώ από 827.000 οφειλέτες, από το σύνολο των 23,4 δισ. που είναι τα ληξιπρόθεσμα.

Μυστήριο με εξαφανισμένη «χρυσή» κληρονόμο


Πέπλο μυστηρίου καλύπτει την υπόθεση μίας εξαφανισμένης εδώ και χρόνια «χρυσής» κληρονόμου…  Πρόκειται για την Δέσποινα Βελισσαρίου-Αδαμοπούλου η οποία μαζί με τον άνδρα της κι ενώ κληρονόμησε μία αμύθητη περιουσία που ξεπερνά το ένα δισεκατομμύριο ευρώ, εξαφανίστηκε από προσώπου γης. Φίλοι και συγγενείς ανησυχούν πολύ για  εκείνη, καθώς ξέρουν πως δεχόταν απειλές για τη ζωή της.

Όλα ξεκίνησαν το 1994 όταν ο 74χρονος εφοπλιστής Γιώργος Αδαμόπουλος –θείος της εξαφανισμένης γυναίκας-, έπεσε από τις σκάλες του σπιτιού του στην Αίγυπτο και μετά από νοσηλεία του σε ιδιωτικό θεραπευτήριο της Ελλάδος, έπεσε σε κώμα και πέθανε. Όπως εξομολογείται ιδιωτικός ερευνητής που έβαλλε η οικογένεια για να ερευνήσει την υπόθεση, οι συγγενείς πληροφορήθηκαν το θάνατό του εννέα χρόνια μετά… Στην κηδεία του δεν είχε παρευρεθεί κανένας συγγενής…

Ο ιδιωτικός  ερευνητής, κάνει λόγο για ένα ολόκληρο κύκλωμα το οποίο «έβαζε χέρι» στην περιουσία του εφοπλιστή. «Παρά το γεγονός ότι ο Γιώργος Αδαμόπουλος είχε πεθάνει από το 1994, μέχρι κι εκείνη τη στιγμή εμφανιζόταν ως ζωντανός…» Μάλιστα όπως διευκρινίζει στη συνέχεια ο ξάδελφος της κληρονόμου, αυτοί που λυμαίνονταν την περιουσία του μακαρίτη όχι μόνο τον εμφάνιζαν ως ζωντανό αλλά έκαναν φορολογική δήλωση στο όνομά του, χωρίς να πληρώνουν το φόρο εισοδήματος που προέκυπτε.

Μία έπαυλη στο Κεφαλάρι της Κηφισιάς, ένα πολυτελές ρετιρέ σε μία από τις πιο ακριβές περιοχές της Αθήνας κι ένα κατάστημα 400 τμ , δεκάδες λογαριασμοί  σε Ελλάδα, Ελβετία, Λονδίνο και Αλεξάνδρεια είναι μερικά από τα στοιχεία της περιουσίας.

Η Δέσποινα Βελισσαρίου-Αδαμοπούλου, που «πέταξε» από τη χαρά της όταν έμαθε πως ήταν η «χρυσή» κληρονόμος, άρχισε μετά από λίγες ημέρες να δέχεται απειλές για τη ζωή της ίδιας αλλά και του συζύγου της. «Απειλούσαν ότι θα τους έθαβαν ζωντανούς» αναφέρει ο ξάδελφος της κληρονόμου.

Οι συγγενείς της γυναίκας ανησυχούν και εκτιμούν πως έχει διαφύγει στο εξωτερικό ενώ έχουν κάνει τον κόσμο «άνω-κάτω» για να την βρουν, χωρίς όμως αποτέλεσμα. Επίσης, ζητούν παρέμβαση εισαγγελέα… Εν τω μεταξύ μια και η «χρυσή» κληρονόμος δεν έχει δηλώσει τι θέλει να κάνει με την περιουσία, κινδυνεύει να περάσει όλη στο κράτος!

Πηγή: Espresso

Οι εραστές του τον σκότωσαν με κηροπήγιο

Ερωτικά ήταν τα αίτια της άγριας δολοφονίας 73χρονου Ιταλού σεφ το 2008 στον Βύρωνα. Επειτα από ενάμιση χρόνο το τμήμα Ανθρωποκτονιών της Ασφάλειας Αττικής κατάφερε να εξιχνιάσει τη στυγερή δολοφονία του 73χρονου.

Δράστες της δολοφονίας, που διαπράχθηκε στο διαμέρισμα του γνωστού σεφ, είναι δύο άντρες με τους οποίους το θύμα διατηρούσε ερωτικό δεσμό, ένας 24χρονος και ένας 18χρονος. Οι νεαροί άντρες συνελήφθησαν από αστυνομικούς του τμήματος Ανθρωποκτονιών της Ασφάλειας Αττικής και κατά την ανάκριση ομολόγησαν πως σκότωσαν τον 73χρονο, επικαλούμενοι ως κίνητρο της πράξης τους τις άσεμνες χειρονομίες, αλλά και προτάσεις που τους έκανε το θύμα. Ωστόσο στη συνέχεια, όπως αναφέρεται στο διαβιβαστικό της Ασφάλειας προς τον αρμόδιο εισαγγελέα που διερευνά την υπόθεση, ο ένας από τους δράστες ομολόγησε πως ανά τακτά χρονικά διαστήματα επισκεπτόταν τον γνωστό σεφ στο διαμέρισμα του στην περιοχή του Βύρωνα όπου και έκαναν παρέα, ενώ λίγους μήνες πριν από τη δολοφονία του είχε γνωρίσει και τον 17χρονο τότε φίλο του.

Οι δύο δράστες, αλβανικής καταγωγής, χτύπησαν τον άτυχο ηλικιωμένο πολλές φορές στο κεφάλι με ένα βαρύ κηροπήγιο. Οταν εκείνος έπεσε στο πάτωμα αιμόφυρτος οι δύο δράστες κατάλαβαν πως τον είχαν σκοτώσει και έσπευσαν να εξαφανιστούν. Οι άντρες όμως του τμήματος Ανθρωποκτονιών της Ασφάλειας Αττικής κατάφεραν να εξιχνιάσουν την υπόθεση και να τους συλλάβουν. Εναντίον των δύο νεαρών σχηματίστηκε δικογραφία και οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα, ο οποίος τους άσκησε ποινική δίωξη για ανθρωποκτονία από πρόθεση. 

Τρίτη 18 Μαΐου 2010

Δικαστική έρευνα για 9 υπουργούς της ΝΔ

Τη συνδρομή της Δικαιοσύνης ζητάει η κυβέρνηση για τη διερεύνηση υποθέσεων κακοδιαχείρισης από εννέα υπουργούς των κυβερνήσεων Καραμανλή. Ηδη έχουν ετοιμαστεί οι σχετικοί φάκελοι και τα πρώτα στοιχεία που θα προκύψουν από την εισαγγελική έρευνα θα αξιοποιηθούν στην Εξεταστική Επιτροπή για την οικονομία, η οποία αναμένεται να ξεκινήσει τις εργασίες της τον Ιούνιο.

Η κίνηση αυτή εκτιμάται ότι θα πυροδοτήσει πολιτικές εντάσεις και οξύτατες αντιπαραθέσεις. Παράλληλα όμως θα διευκολύνει την προσπάθεια "αυτοκάθαρσης" στη ΝΔ και την αλλαγή των εσωκομματικών ισορροπιών.

«Θα απορρίψουμε όσους ντρόπιασαν τη Νέα Δημοκρατία,χωρίς να αφήσουμε να ενοχοποιηθεί ολόκληρη η παράταξη», δήλωσε ο πρόεδρος του κόμματος Αντ. Σαμαράς. "Δεν έχουμε αντίρρηση να διερευνηθούν όλα τα σκάνδαλα. Πρώτοι εμείς θέλουμε να τιμωρηθούν όσοι βρεθούν ένοχοι. Αλλά δεν θα αφήσουμε επιλεκτική διερεύνηση μόνο των υποθέσεων που στρέφονται εναντίον της ΝΔ, όταν μένουν στο σκοτάδι πολύ πιο σοβαρά σκάνδαλα, που αφορούν το ΠΑΣΟΚ".

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Βήμα, τα στοιχεία που έχουν ήδη δημοσιοποιηθεί ή θα δημοσιοποιηθούν τις επόμενες εβδομάδες, δείχνουν ότι θα κληθούν να αιτιολογήσουν τα κονδύλια που υπέγραψαν οι πρώην υπουργοί Οικονομίας Γ.Αλογοσκούφης και Γ.Παπαθανασίου, Αγροτικής Ανάπτυξης Ευ. Μπασιάκος και Σ.Χατζηγάκης, Παιδείας Α.Σπηλιωτόπουλος και Ευρ. Στυλιανίδης,Πολιτισμού και Μεταφορών -Επικοινωνιών Μ.Λιάπης και Γ.Βουλγαράκης, καθώς και ο πρώην υπουργός Τουρισμού Κ.Μαρκόπουλος, στενός συνεργάτης του κ. Σαμαρά




.

Απάντηση Βοσκόπουλου για την φοροδιαφυγή


Επιστολή για το θέμα που έχει ανακύψει σχετικά με τις φορολογικές του υποχρεώσεις απέστειλε ο Τόλης Βοσκόπουλος. Σε αυτήν αναφέρεται επί λέξει:

«Σημερινό δημοσίευμα που αναφέρεται σε δήθεν “φορολογική μου ασυλία”, έχει εμένα ως εμφανή στόχο αλλά ουσιαστικώς άλλον πλήττει. Γι’ αυτό, εκτός από την ύποπτη για τη σκοπιμότητά της επισήμανση, ότι υποβάλλω δήλωση μαζί με τη σύζυγό μου την ιδιότητα της οποίας παραθέτει, στο δημοσίευμα περιέχονται ανακρίβειες κρίσιμης σημασίας.

Επισημαίνω χαρακτηριστικά:

  • Η φορολογική υποχρέωση, η οποία εκκρεμεί ακόμη στα δικαστήρια, γεννήθηκε σε χρόνο κατά τον οποίο δεν γνώριζα καν τη σημερινή σύζυγό μου και δεν σχετίζεται ούτε κατ’ ελάχιστον με την ίδια. Άλλη ήταν τότε η συζυγική μου σχέση.
  • Δεν εισέπραξα ο ίδιος, δεν καρπώθηκα και δεν απέκτησα ουσιαστικώς ποτέ, τα εισοδήματα στα οποία αντιστοιχεί ο φόρος που μου καταλογίστηκε. Η φορολογική αρχή που επιλήφθηκε εξαιτίας αντιδικίας και είναι γνωστή από τη δημοσιότητά της και τα αντίστοιχα δικαστήρια, προσδιορίζουν το πρόσωπο που απόλαυσε όσα ως «εισοδήματά μου» υπολογίστηκαν.
  • Δεν ζήτησα ποτέ διαγραφή του χρέους. Ζήτησα τη διαγραφή των προσαυξήσεων που διπλασιάζουν την οφειλή και την άρση των βαρών, ώστε να πωληθούν τα ακίνητά μου και να εισπράξει η Εφορία το τίμημα, αντί του μικρότερου που ο πλειστηριασμός θα απέφερε.
  • Δεν έχω τέσσερα αυτοκίνητα, όπως γράφεται αλλά μόνο ένα και μάλιστα μοντέλο του 1977, το οποίο έχει εγκαταλειφθεί και δεν κυκλοφορεί.
  • Έχω μόνο τα κατεσχημένα από το δημόσιο ακίνητα. Κατέβαλα όσα μου ήταν δυνατό να καταβάλω, ενόψει του ότι όπως ευρέως είναι γνωστό, εδώ και πολλά χρόνια έχω παύσει να εργάζομαι.

Επομένως, το δημοσίευμα που αναφέρεται σε γεγονότα που μόνο στο πρόσωπό μου αφορούν, ουσιαστικώς με αδικεί.

Τόλης Βοσκόπουλος».

Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

Ασημάκης Κατσούλας: «Νιώθω τύψεις για το παρελθόν»


«Όσοι είναι παιδεραστές δεν γίνονται ξαφνικά. Έχουν δώσει δείγματα από πριν. (...) Έχω σκεφτεί χίλια δυο πράγματα, αλλά εν πάση περιπτώσει, το μόνο που δεν σκέφτομαι είναι να πειράξω μικρά παιδιά! Ένας παιδεραστής δεν γίνεται εν μία νυκτί. Δεν θα είχα δώσει ένα δείγμα προηγουμένως; Όλα θα τα δεχόμουν. Λέω εντάξει, είμαι ένοχος σαν αμαρτία. Ίσως δεν αξίζω καν την συγχώρεση του κόσμου, αλλά από κει και πέρα, μη με κατηγορείτε για κάτι που δεν έχω κάνει, και μάλιστα τόσο επαίσχυντο».

Με τα λόγια αυτά ο Ασημάκης Κατσούλας, ο άνθρωπος που βρίσκεται πίσω από της φυλακής τα σίδερα ως ο αρχηγός των «σατανιστών» που είχαν συγκλονίσει με την δράση τους το πανελλήνιο πριν από 18 χρόνια, αρνείται κατηγορηματικά με συνέντευξή του στο «People» (που κυκλοφορεί την Τρίτη) όλες τις κατηγορίες περί σεξουαλικών τηλεφωνικών παρενοχλήσεων σε ανήλικα μικρά κοριτσάκια 10 και 11 ετών.

Ο Ασημάκης Κατσούλας υποστηρίζει ότι έμαθε από τις εφημερίδες για τις νέες κατηγορίες που του αποδίδονται και αφήνει ναν εννοηθεί ότι πρόκειται για σκευωρία, αφού «κάθε φορά που πληριάζει η δική μου άδεια, κάτι συμβαίνει». Ο ίδιος ισχυρίζεται ότι ο συγκατηγορούμενός του για τις σεξουαλικές παρενοχλήσεις είναι πρόσωπο που ποτέ δεν έχει εγκλειστεί στις Φυλακές Μαλανδρίνου, όπου κρατείται ο ίδιος, «όπως προκύπτει και από το αρχείο της φυλακής». Έτσι, τονίζει ότι αναιρούνται όλα όσα αναφέρονται στο δελτίο Τύπου της Αστυνομίας της περασμένης εβδομάδας.

Ακόμα, ο Ασημάκης Κατσούλας υποστηρίζει ότι φέτος θα έπαιρνε άδεια από την φυλακή πέντε χρόνια μετά από την τελευταία φορά, το 2005. Τότε ο ίδιος είχε κατηγορηθεί ότι πήγε να απαγάγει, να βιάσει και να σκοτώσει, κάτι που και πάλι αρνείται και υποστηρίζει ότι έχει αποδειχθεί πλέον και δικαστικά, αφού το Εφετείο τον αθώωσε.  «Πέρασαν πέντε ολόκληρα χρόνια για να αποδείξω την αθωότητά μου. Δεν βγήκα να το φωνάξω. Γιατί η τακτική μου είναι αυτή: Δεν μπορεί να φωνάζει κάποιος άνθρωπος που έχει κάνει τέτοια πράγματα στη ζωή του. Έχω τον προσωπικό μου δρόμο, της ωρίμανσης, της μετάνοιας, προσπαθώ να επανακοινωνικοποιηθώ. Δεν μπορεί να μου το στερήσει κανείς αυτό. Στα 18 χρόνια του εγκλεισμού μου δεν έχω κανένα πειθαρχικό παράπτωμα και δεν είναι καμία επίπλαστη συμπεριφορά, είναι συμπεριφορά συνειδητή».

Σε σχέση με τον πρωταγωνιστικό του ρόλο στην υπόθεση των σατανιστών, τονίζει: «Είμαι ο μοναδικός που για κάποιο λόγο, επειδή δεν μιλάω τόσα χρόνια, με θεωρούν αμετανόητο. Με θεωρούν τον συνεχιστή της κτηνωδίας. Οι άλλοι έχουν αγιοποιηθεί. Εγώ είμαι δαιμονοποιημένος από την αρχή μέχρι το τέλος. Ας αφήσουμε κάποια στιγμή τον δαίμονα του παρελθόντος να πεθάνει. Θα πεθάνει μόνος του, έτσι ή αλλιώς. Στην συνείδηση των ανθρώπων εννοώ, γιατί στη δική μου είναι μια διαρκής τύψη! Τίποτε άλλο και δεν υποκρίνομαι. Δεν έχω ανάγκη να υποκριθώ...».

Όσο για αν και πόσα έχουν αλλάξει όλα αυτά τα χρόνια, που βρίσκεται κλεισμένος στο σοφρωνιστικό κατάστημα; «Πάρα πολλά! Ένα παιδί 21 ετών κι ένας άνδρας στα 39-40 είναι το ίδιο; Είναι δυνατόν; Με την ηλικία έρχεται η ωριμότητα, με την ωριμότητα έρχονται οι τύψεις. Πιστεύω ότι η μετάνοια ή συνειδητοποίηση είναι εσωτερικός δρόμος. Δεν είναι κάτι που το φωνάζεις: “Κοιτάξτε με! Φοράω κομποσκοίνι. Φοράω σταυρό”. Εγώ το ξέω και ο Θεός!».

Κυριακή 16 Μαΐου 2010

Ο εφιάλτης των διασωστών

«Οταν πηγαίνουμε σε τέτοια περιστατικά ξεκινάμε με πίεση 12 και 80 παλμούς και καταλήγουμε να έχουμε 18 πίεση και 120 παλμούς. Η μόνη μας ικανοποίηση είναι όταν φτάνουμε εγκαίρως και μπορούμε να βοηθήσουμε και να σώσουμε... Να φανούμε χρήσιμοι και να προλάβουμε να κάνουμε κάτι»

Ο Χρήστος Γκιουλέκας και η Βάσω Κονταξή είχαν την ατυχία να γίνουν γνωστοί στο πανελλήνιο από τις φωτογραφίες της δολοφονικής επίθεσης που έλαβε χώρα στο κτίριο της Marfin στη Σταδίου. Είναι οι υπάλληλοι του ΕΚΑΒ που κλήθηκαν να κάνουν τη δύσκολη δουλειά: να περισυλλέξουν τις σορούς των τριών εργαζομένων που έχασαν με τον πιο άδικο τρόπο τη ζωή τους στον χώρο όπου έβγαζαν το ψωμί τους... Είναι οι άνθρωποι που ανέλαβαν να φέρουν σε πέρας άλλη μία μακάβρια διατεταγμένη υπηρεσία, να μπουν στο φλεγόμενο κτίριο εν μέσω της έντασης και της ηλεκτρισμένης ατμόσφαιρας, να συλλέξουν τα πτώματα και να ολοκληρώσουν τη δυσάρεστη διαδικασία της επίδειξης των σορών στους συγγενείς προκειμένου να γίνει η αναγνώριση.

Η «Espresso της Κυριακής» παρουσιάζει σήμερα την άλλη πλευρά, την ανθρώπινη, δύο μάχιμων διασωστών του ΕΚΑΒ, που εδώ και χρόνια με αυταπάρνηση αναλαμβάνουν αντίστοιχες και εξίσου δύσκολες αποστολές μεταφέροντας είτε πολυτραυματίες είτε νεκρούς από τροχαία και από συμπλοκές. Την Τετάρτη 5 Μαΐου κι ενώ η Αθήνα έχει μετατραπεί σε καζάνι που βράζει λόγω των επεισοδίων στο κέντρο, λίγο μετά τις 
14:00 το μεσημέρι ο θάλαμος επιχειρήσεων του Κέντρου Αμεσης Βοήθειας τους έδωσε την εντολή: «Σπεύσατε Σταδίου 23... Υπάρχουν τρεις αγνοούμενοι στην πυρκαγιά που ξέσπασε στην τράπεζα». «Και μόνο που ακούς αυτό το μήνυμα παγώνεις επιτόπου» αποκαλύπτει στην «Espresso της Κυριακής» ο 58χρονος Χρήστος Γκιουλέκας.

Τριάντα χρόνια οδηγός και πλήρωμα του Εθνικού Κέντρου Αμεσης Βοήθειας, τα μάτια του έχουν δει πολλά. Στα χέρια του έχει πιάσει αρκετές φορές το νήμα της ζωής συμπολιτών μας. Αλλες φορές κόπηκε, άλλες πάλι κρατήθηκε, πήγε στον άλλο κόσμο και γύρισε. Οι περιγραφές του κόβουν την ανάσα: «Εμάς μας έστειλαν για να μπούμε μέσα. Φτάσαμε εκεί και επικρατούσε πανικός και εκνευρισμός, καθώς ήταν ακόμα σε εξέλιξη η επιχείρηση απεγκλωβισμού των εργαζομένων που είχαν κρεμαστεί από τα παράθυρα. Ο κόσμος ούρλιαζε, οι αστυνομικοί φώναζαν στο πλήθος να απομακρυνθεί και η αδρεναλίνη ήταν στο ζενίθ. Σπάσαμε τον κλοιό των διαδηλωτών και μπήκαμε μέσα. Η κατάσταση ήταν ιδιαιτέρως αποπνικτική, αν και η Πυροσβεστική είχε κατασβέσει τη φωτιά. Δεν αντέχαμε ούτε με τις μάσκες, ενώ η ορατότητα ήταν χαμηλή λόγω της κάπνας. Τα αέρια και η μαύρη σκόνη είχαν καλύψει τα πάντα. Πρώτο βρήκαμε τον άνδρα, πεσμένο ανάσκελα στα σκαλοπάτια μεταξύ πρώτου και δευτέρου ορόφου. Υποθέτω ότι ο άνθρωπος έχασε τις αισθήσεις του στην προσπάθειά του να κατέβει και να βγει στην έξοδο. Αμέσως μετά αντικρίσαμε την έγκυο κοπέλα που ήταν στο πατάρι πεσμένη δίπλα από το γραφείο της και στο τέλος βρήκαμε τη δεύτερη γυναίκα, που ήταν στο μπαλκόνι ξαπλωμένη σε πλάγια θέση σε μια προσπάθεια να συρθεί για να πάρει αέρα».

Βρήκαμε τον Χρήστο Γκιουλέκα και τη Βάσω Κονταξή στο Πεδίον του Αρεως, εκεί που κάθε μεσημέρι ξεκινά η βάρδιά τους. Σε κατάσταση συναγερμού και ετοιμότητα δευτερολέπτων περιμένουν μέσα στο ασθενοφόρο να ακούσουν από τον ασύρματο το επόμενο περιστατικό για το οποίο θα κληθούν να επέμβουν. Η αδρεναλίνη τους ανεβαίνει από την πρώτη κιόλας στιγμή που θα πάρουν την κλήση: «Αραγε, θα προλάβουμε να είμαστε μέσα στα απαιτούμενα χρονικά πλαίσια πριν είναι αργά;». Αυτό είναι το μόνιμο άγχος τους μέχρι επιτέλους να φτάσουν στον προορισμό τους.

Η εικόνα της νοσηλεύτριας Βάσως Κονταξή δίπλα στην άτυχη κοπέλα στο μπαλκόνι της τράπεζας έκανε τον γύρο του κόσμου. Μπορεί να ακούγεται περίεργο, αλλά ακόμα κι αυτοί οι άνθρωποι που καθημερινώς αντικρίζουν αποτρόπαια περιστατικά πολλές φορές δεν αντέχουν: «Αυτό που πραγματικά με έκανε να νιώσω πάρα πολύ άσχημα ήταν όταν μέσα στο ασθενοφόρο άνοιξα τους σάκους για να γίνει η αναγνώριση των πτωμάτων από τους συγγενείς. Αυτό είναι το πιο δυσάρεστο συναίσθημα και σου κόβει τα πόδια. Ο σπαραγμός της μάνας της κοπέλας που ήταν στο μπαλκόνι... Ενας άγνωστος άνθρωπος που εκείνη τη στιγμή γίνεται δικός σου... Εκεί λυγίζεις, δεν αντέχεις, ακόμα κι αν κάνεις χρόνια αυτήν τη δουλειά. Εκείνη την ώρα ίσως να μην καταλαβαίνουμε πολλά πράγματα λόγω του άγχους, όμως το βράδυ όλα αυτά τα παίρνουμε μαζί μας στο σπίτι μας και αυτός είναι ο χειρότερος εφιάλτης».

Το σίγουρο είναι πως η δουλειά των ανθρώπων αυτών δεν είναι καθόλου εύκολη. Απεγκλωβισμός, διάσωση, μεταφορά νεκρών και τραυματιών αλλά και το ιερό χρέος τους να μετατρέπονται σε πολλές περιπτώσεις σε αγγέλους δυσάρεστων ειδήσεων. Χρειάζεται σίγουρα γερές κράσεις, όπως τονίζει ο Χρήστος Γκιουλέκας: «Οταν πηγαίνουμε σε τέτοια περιστατικά ξεκινάμε με πίεση 12 και 80 παλμούς και καταλήγουμε να έχουμε 18 πίεση και 120 παλμούς. Το παιδάκι στο Αιγάλεω που το πάτησε το λεωφορείο προ καιρού το θυμάστε; Ο συνάδελφος που το πήρε ανέβασε πίεση 19 και πήρε άδεια και έφυγε... Οταν σου λένε στον ασύρματο 45 χρονών ανακοπή και κάνεις 45 λεπτά να πας, τότε παθαίνεις νευρικό κλονισμό. Και όταν φτάνεις και είναι πλέον αργά, αυτό είναι το χειρότερο συναίσθημα που νιώθουμε όσοι είμαστε μάχιμοι. Φανταστείτε ποια είναι τα δικά μου συναισθήματα όταν ανεβαίνω ανάποδα την Αλεξάνδρας ή όταν στο φανάρι χτυπάω τη σειρήνα κι ο άλλος μπροστά μου μιλάει στο κινητό ή διαβάζει εφημερίδα ανέμελος στο Ι.Χ. του. Είμαι ακριβώς στα όρια».

Σε μία εκ βαθέων εξομολόγηση η Βάσω και ο Χρήστος μάς αποκαλύπτουν ότι θα συνεχίσουν να παλεύουν και να τρέχουν στον δρόμο παρά τις δυσκολίες, γιατί νιώθουν, όπως λένε, υψηλό το αίσθημα της προσφοράς στον συνάνθρωπο. «Η μόνη μας ικανοποίηση είναι όταν φτάνουμε εγκαίρως και μπορούμε να βοηθήσουμε και να σώσουμε, να φανούμε χρήσιμοι και να προλάβουμε να κάνουμε κάτι» λέει η Βάσω Κονταξή, η οποία στα 29 της μετράει ήδη έξι χρόνια καθημερινής επαφής με το νήμα της ζωής ανθρώπων που κινδυνεύουν σε ατυχήματα και δυστυχήματα.

«Οχι δάφνες πάνω από τα πτώματα»

Οι άνθρωποι του ΕΚΑΒ δεν έχουν ανάγκη να αναδειχθούν σε ήρωες. Ξέρουν τι κάνουν και τα περισσότερα από τα περιστατικά δεν τα μεταφέρουν ποτέ στη δημοσιότητα, τα παίρνουν μαζί τους γυρνώντας σπίτι το βράδυ και τα κρατούν μέσα τους. Και την άλλη ημέρα σηκώνονται και πάνε ξανά στη δουλειά συναντώντας τις ίδιες ακριβώς εικόνες και παραστάσεις, προσπαθώντας πάντα να συγκρατούν την ψυχραιμία τους. «Σε καμία περίπτωση δεν διεκδικούμε δάφνες πάνω από τα πτώματα των τριών εργαζομένων που έχασαν τη ζωή τους με αυτόν τον άδικο τρόπο. Κάτι τέτοιο δεν το έχουμε κάνει ποτέ. Ομως, θα συνεχίσουμε να κάνουμε αυτό που επιτάσσει το καθήκον μας, ακόμη κι αν αυτό κοστίζει στην ψυχική υγεία και την παθολογία των συναδέλφων μας που μάχονται καθημερινώς να προσφέρουν στο κοινωνικό σύνολο» τονίζει ο Θεόδωρος Ζέρβας, αντιπρόεδρος των εργαζομένων στο ΕΚΑΒ Αττικής.


ΚΩΣΤΑΣ ΤΣΙΤΟΥΝΑΣ

Μεγαλοεπιχειρηματίας πουλάει το νεφρό του

«Η μόνη λύση για να σωθώ και να σώσω από την πείνα τα παιδιά μου είναι να πουλήσω το νεφρό μου. Είμαι 46 ετών, υγιής, αλλά απεγνωσμένος». Με λίγες λέξεις, αλλά αρκετές για να προκαλέσουν σοκ και θλίψη, ένας από τους μεγαλύτερους επιχειρηματίες του Πειραιά περιγράφει στην «Espresso» το οικονομικό αδιέξοδο που βιώνει εδώ και λίγους μήνες και τον οδήγησε στην πιο δύσκολη απόφαση της ζωής του: να πουλήσει έναντι αδράς αμοιβής ένα ζωτικό του όργανο. Μάλιστα για να το πετύχει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα δεν δίστασε να απευθυνθεί ακόμη και σε ιδιωτικό ερευνητή ζητώντας να του βρει σύντομα συμβατό δότη!

«Είμαι ένα βήμα πριν από τη φυλακή κι αν δεν βρεθεί σύντομα υποψήφιος αγοραστής, τότε τα πάντα θα χαθούν. Είναι η μοναδική μου ελπίδα. Εγώ μπορώ να ζήσω με ένα νεφρό, η οικογένειά μου όμως δεν θα αντέξει να ζήσει στον δρόμο» τόνισε με δάκρυα στα μάτια ο 46χρονος Ι.Χ. και πρόσθεσε: «Τα χρέη με έχουν πνίξει. Η επιχείρηση έπεσε έξω. Αναγκάστηκα με πόνο ψυχής να απολύσω δεκάδες άτομα. Το να δώσω το νεφρό μου δεν είναι τίποτα. Για την οικογένειά μου θα έκανα τα πάντα».

Σύμφωνα με τον ίδιο, πριν από μερικές ημέρες, όταν ενημερώθηκε ότι λόγω χρεών κινδυνεύει να χάσει το σπίτι του και να βρεθεί στη φυλακή, έχασε τη γη κάτω από τα πόδια του. Προσπάθησε μέσω γνωστών και φίλων να βρει οικονομική βοήθεια, αλλά δεν τα κατάφερε. «Ετσι μέσα σε λίγα λεπτά πήρα την απόφαση: να βρω συμβατό δότη άμεσα και να πουλήσω έναντι του ποσού των 100.000 ευρώ το νεφρό μου. Πήρα τηλέφωνο τον ιδιωτικό ερευνητή Δημήτρη Πελεκάση και του ανέθεσα τη δουλειά».

Οπως μας εξιστόρησε ο κ. Πελεκάσης, «πρόκειται για έναν από τους πιο γνωστούς επιχειρηματίες του Πειραιά, που τα είχε όλα: μια σπουδαία επιχείρηση, σπουδαία σύζυγο και δύο υπέροχα παιδιά. Οταν τον συνάντησα, ήταν τόσο καταβεβλημένος, τόσο απεγνωσμένος που δυσκολεύτηκα να τον αναγνωρίσω. Μου εξιστόρησε την ιστορία του, πώς έφθασε στην οικονομική καταστροφή, και δεν μπορούσα να το πιστέψω. Ο Ι.Χ. ήταν ένας από τους πιο ισχυρούς άντρες του λιμανιού και σήμερα είναι ένα ράκος».

Ο ιδιωτικός ερευνητής, παρά το γεγονός ότι έχει έρθει αντιμέτωπος με χιλιάδες υποθέσεις, μόλις άκουσε από τα χείλη του επιχειρηματία τον λόγο για τον οποίο του είχε ζητήσει να συναντηθούν, έπεσε από τα σύννεφα. «Τρελάθηκα. Δεν το χωρούσε ο νους μου. Ηθελε να με προσλάβει για να του βρω άμεσα συμβατό δότη. Ο άνθρωπος αυτός αναζητούσε απεγνωσμένα μια λύση τόσο για να μπορέσει να εξοφλήσει κάποιες από τις οφειλές του όσο για να μην πέσει χαμηλά στα μάτια της οικογένειάς του και ειδικά των παιδιών του, τα οποία δεν είχαν καταλάβει τη δεινή κατάσταση στην οποία είχε περιέλθει» μας ανέφερε ο κ. Πελεκάσης και συνέχισε:

»Του είπα ότι αυτό που μου ζητάει είναι τρελό και παράδοξο. Αλλά επέμενε τόσο πολύ που πραγματικά στενοχωρήθηκα και σοκαρίστηκα. Αφού ανέκτησα την ψυχραιμία μου, του είπα ότι πρέπει να βρει μια άλλη λύση. Του επέστησα την προσοχή και του εξήγησα ότι δεν είναι στο πλαίσιο της εργασίας μου και δεν μπορούσα να ασχοληθώ ούτε επαγγελματικά ούτε και προσωπικά με αυτή την υπόθεση. Ηταν καθαρά ηθικό το θέμα. Εφυγε σε άσχημη κατάσταση, αλλά μου τόνισε ότι θα έκανε τα πάντα για να βρει αγοραστή».

Και ο άλλοτε ισχυρός επιχειρηματίας δεν το έβαλε κάτω, καθώς ακόμη και σήμερα αναζητεί συμβατό δότη προκειμένου να εξοικονομήσει το ποσό των 100.000 ευρώ και να μπορέσει να σώσει, έστω και προσωρινά, ό,τι μπορεί από τους κόπους μιας ζωής.

Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΑΡΧΙΣΕ ΤΟ 2008

Ο 46χρονος άντρας διατηρούσε τα τελευταία περίπου είκοσι χρόνια μία από τις μεγαλύτερες και πιο κερδοφόρες επιχειρήσεις στην καρδιά του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας. Στην επιχείρησή του απασχολούσε περισσότερα από 150 άτομα, τα οποία αναγκάστηκε να απολύσει σταδιακά μέσα σε ενάμιση χρόνο. Πριν από περίπου πέντε χρόνια και βλέποντας τη δουλειά να πηγαίνει ολοένα και καλύτερα, αποφάσισε να προχωρήσει σε επιχειρηματικά ανοίγματα. Για τον λόγο αυτόν μάλιστα πήρε και κάποια υψηλά δάνεια. Από το 2008 όμως ο κόσμος του άρχισε σιγά-σιγά να καταρρέει.

Τα φιλόδοξα σχέδιά του έπεσαν στο κενό και σαν να μην έφτανε αυτό, η επιχείρησή του άρχισε να πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο καταγράφοντας σημαντικά μειωμένα έσοδα και σημαντικά αυξημένα έξοδα. Οι υποχρεώσεις έτρεχαν, όπως και οι δόσεις των δανείων. Πήρε άλλα δάνεια για να ξεχρεώσει τα παλιά, αλλά ούτε κι αυτά κατάφερε να τα καλύψει. Η κάτω βόλτα ήταν δίχως τελειωμό. Η άνετη και χλιδάτη ζωή είχε πλέον παραχωρήσει τη θέση της στη μιζέρια και τη θλίψη. Ετσι σήμερα, πνιγμένος από τα χρέη και την απελπισία, έφτασε στο σημείο να πουλά το ένα του νεφρό.

ΓΙΟΥΛΗ ΣΤΑΡΙΔΑ 

Σάββατο 15 Μαΐου 2010

Εξαφάνισαν από τον Σηκουάνα τα λουκέτα των ερωτευµένων

Τα ερωτευµένα ζευγάρια στο Παρίσι έβαζαν τα τελευταία χρόνια ένα λουκέτο στα κάγκελα της γέφυρας Ποντ ντεζ Αρ, για να διακηρύξουν τον έρωτά τους. Οµως τα λουκέτα αποµακρύνθηκαν εν µια νυκτί. Ποιος σκότωσε την αγάπη; αναρωτιούνται όλοι. 
Τα εκατοντάδες «λουκέτα της αγάπης» που διακοσµούν τη γέφυρα η οποία βρίσκεται κοντά στη Νοτρ Νταµ ήταν κάθε µεγέθους, σχήµατος, στυλ και χρώµατος - όλα σύµβολα των έντονων συναισθηµάτων που συνδέουν ένα ζευγάρι. Οι ερωτευµένοι σκάλιζαν πάνω στα λουκέτα τα αρχικά τους και κάποιες λέξεις και µετά έριχναν τα κλειδιά στον Σηκουάνα ώστε να δηλώσουν την αιώνια αγάπη τους.
Η αποµάκρυνση
Τα λουκέτα όµως εξαφανίστηκαν κάποια στιγµή τη νύχτα της Τρίτης. Θέλοντας να διατηρήσει τη µορφή και τη δοµή της γέφυρας που κατασκευάστηκε τον 19ο αιώνα, το δηµαρχείο του Παρισιού είχε ανακοινώσει ότι σκόπευε να αποµακρύνει τις κλειδαριές σε χρόνο που δεν ανακοίνωσε. Οι αξιωµατούχοι του Δήµου εµφανίστηκαν χθες απρόθυµοι να αναλάβουν την ευθύνη για την «επίθεση» σε αυτήν τη νέα παράδοση. Διάφορες υπηρεσίες του δήµου που ερωτήθηκαν αρνήθηκαν ότι έλαβαν την τελική απόφαση για τη νυχτερινή επιχείρηση να αποµακρυνθούν τα σύµβολα της αγάπης. Οι τουρίστες πάντως αλλά και οι Παριζιάνοι δεν µπορούν να καταλάβουν γιατί οι αρχές θέλουν να καταστρέψουν ένα από τα πιο ροµαντικά σηµεία µιας πόλης που φηµίζεται για την ερωτική της ατµόσφαιρα. «Αλλα λουκέτα ήταν µικρά, άλλα µεγάλα, κάποια όµορφα, κάποια άλλα άσχηµα... είναι ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθούσαν τους κανόνες της τέχνης», σχολίασε ένας κάτοικος του Παρισιού.

Κάποια τυχερά λουκέτα γλίτωσαν. Ακόµα και οι υπεύθυνοι για τον καθαρισµό δεν τόλµησαν για παράδειγµα να αφαιρέσουν ένα παλιό λουκέτο µε την επιγραφή «Η αγάπη δεν τελειώνει ποτέ» δίπλα στη λέξη «Παρίσι». Πάντως από την Τετάρτη µέχρι σήµερα κάποια νέα λουκέτα έχουν ήδη προστεθεί. Ακόµα όµως και εάν οι αρχές επιµείνουν στην απόφασή τους να αποµακρύνουν τα λουκέτα, οι ερωτευµένοι θα βρίσκουν πάντα τρόπο να εκδηλώνουν την αγάπη τους. Λίγο πιο πέρα στον κορµό ενός δένδρου τα ζευγάρια έχουν αρχίσει ήδη να σκαλίζουν τα αρχικά τους. 

Πέμπτη 13 Μαΐου 2010

Μέχρι και δεσμεύσεις καταθέσεων για φοροφυγάδες



Της ΕΛΕΝΗΣ ΚΩΣΤΑΡΕΛΟΥ

Το χαρτί της δέσμευσης των τραπεζικών καταθέσεων βγάζει το οικονομικό επιτελείο έναντι των μεγάλων φοροφυγάδων. Η εντολή που έχει ήδη δώσει, σύμφωνα με πληροφορίες, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών είναι σαφής: όταν η φοροδιαφυγή ξεπερνάει τις 150.000 ευρώ τότε θα προχωρούν ακόμα και σε δέσμευση των τραπεζικών καταθέσεων. Στόχος της κίνησης αυτής είναι να μη χάσει το Δημόσιο τους κλεμμένους φόρους από τα κρυμμένα εισοδήματα ετών.

Γιατροί και άλλοι

Φορολογούμενοι που διάγουν πολυτελή ζωή βρίσκονται στο στόχαστρο των ελεγκτικών υπηρεσιών. Στους μεγαλογιατρούς του Κολωνακίου προστέθηκαν οι γιατροί της Γλυφάδας και της λεωφόρου Κηφισίας. Στο μάτι μπήκαν και άλλες επαγγελματικές ομάδες, όπως συμβολαιογράφοι, ιδιοκτήτες μπαρ και κέντρων διασκέδασης, ενώ ο έλεγχος συνεχίζεται με δικηγόρους, μηχανικούς, υδραυλικούς και τους γνωστούς ελεύθερους επαγγελματίες που δεν κόβουν αποδείξεις και κατά τη συνήθη τακτική τους δηλώνουν εισοδήματα πλησίον του αφορολογήτου των 12.000 ευρώ.

Ο έλεγχος επεκτείνεται παράλληλα σε ιδιοκτήτες μεγάλων ακινήτων, κατόχους πισίνων, off shore και γενικώς ομάδες, για τις οποίες υπάρχουν βάσιμες υποψίες ότι αποκρύπτουν τα εισοδήματά τους σε βάρος του Ελληνικού Δημοσίου. Αλλωστε, ο στόχος των εσόδων είναι υψηλός και φτάνει στο 1,2 δισ. ευρώ μόνο φέτος από την πάταξη της φοροδιαφυγής.

Σύσκεψη

Η πολιτική της κυβέρνησης εξετάστηκε εκτενώς και στη χθεσινή συνάντηση των υπουργών Οικονομικών Γιώργου Παπακωνσταντίνου, Εσωτερικών Γιάννη Ραγκούση, Προστασίας του Πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοΐδη και Δικαιοσύνης Χάρη Καστανίδη.

Η διαφθορά και η φοροδιαφυγή αποτελούν τους μεγάλους στόχους της κυβέρνησης, η οποία πλέον οργανώνεται έναντι φοροφυγάδων και επίορκων δημόσιων υπαλλήλων. Το ΣΔΟΕ, η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων, η νέα Ανεξάρτητη Αρχή για το Ξέπλυμα Χρήματος, η ενίσχυση του Ελεγκτικού Συνεδρίου και η Οικονομική Αστυνομία αναλαμβάνουν να αποκαλύψουν τη φοροδιαφυγή και τη διαφθορά. Και η κυβέρνηση προτίθεται να μας έχει συνεχώς ενήμερους επί των αποτελεσμάτων αυτών, ενώ σχεδιάζουν και ανάλογη διαφημιστική καμπάνια.

«Οταν η φοροδιαφυγή ξεπερνά τις 150.000 ευρώ θα δεσμεύονται οι τραπεζικές καταθέσεις». Αυτό αναφέρει η εντολή του Γ. Παπακωνσταντίνου προς τις υπηρεσίες του υπ. ΟικονομικώνΗ αρχή αναμένεται να γίνει την επόμενη εβδομάδα με τον υπουργό Οικονομικών να ανακοινώνει, σύμφωνα με πληροφορίες, στοιχεία (και όχι ονόματα) φοροφυγάδων. Τις δεκάδες των φορολογουμένων που στέλνονται στη Δικαιοσύνη, τα δεκάδες καταστήματα που θα κλείσουν, τους χιλιάδες ιδιοκτήτες των κρυφών πισίνων, τους χιλιάδες μεγαλοϊδιοκτήτες ακινήτων που φοροδιαφεύγουν κυρίως μέσω off shore.

13 μέτρα

Τα «13» μέτρα-φόβητρα που ενεργοποιούνται έναντι φοροφυγάδων και επίορκων δημοσίων υπαλλήλων, συμπληρωματικά των τεκμηρίων και του «πόθεν έσχες», είναι:

1Δέσμευση των καταθέσεων και της ακίνητης περιουσίας τους.

2 Φυλάκιση τουλάχιστον δύο μηνών για όσους δεν εκδίδουν ή εκδίδουν ανακριβή φορολογικά στοιχεία (αποδείξεις, τιμολόγια κ.λπ.) και τριών μηνών σε περίπτωση υποτροπής που μπορεί να φθάσει μέχρι και 5 χρόνια, σύμφωνα με τον ποινικό κώδικα.

3 Κλείσιμο επιχείρησης μέχρι 1 μήνα για μη έκδοση αποδείξεων και 6 μήνες για όποιον δεν συμμορφωθεί και υποτροπιάσει.

4 Κάθειρξη 10 ετών στους λαθρεμπόρους.

5 Καταλογισμός προστίμων εντός 10 ημερών από το νέο ΣΔΟΕ.

6 Με επιταγές ή μέσω τραπεζών οι συναλλαγές αξίας 3.000 ευρώ (1.000 ευρώ για αγροτικά).

7 Ηλεκτρονική ενημέρωση υπουργείου για συναλλαγές άνω των 3.000 ευρώ μεταξύ επιτηδευματιών, Δημοσίου, φορέων κ.λπ.

8 Μέσω επαγγελματικών τραπεζικών λογαριασμών η εξόφληση συναλλαγών άνω των 3.000 ευρώ.

9 Εξόφληση μέσω τράπεζας, με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα ή επιταγή, φορολογικών στοιχείων αξίας 1.500 ευρώ και άνω.

10 Εφεση εντός 30 ημερών αντί 6μήνου από όσους δεν αποδέχονται τις εκθέσεις ελέγχου και καταλογισμού προστίμων.

11 Στα 1.200 ευρώ από 880 ευρώ το πρόστιμο για μη έκδοση κάθε φορολογικού στοιχείου.

12 Απώλεια αφορολογήτου για φοροφυγάδες.

13 Απαραίτητα συνδυαστικά μέτρα είναι η χρηματική ποινή 10.000-500.000 ευρώ και η προσωποκράτηση για επίορκους εφοριακούς και τελωνειακούς. Ενώ δόθηκε κίνητρο καταγγελίας επίορκων εφοριακών και τελωνειακών με αμοιβή ίση με το 25% των προστίμων που θα επιβάλλονται στον υπάλληλο. *


400 εκατ. ευρώ η είσπραξη τετραμήνου από ληξιπρόθεσμες οφειλές


Ο αγώνας δρόμου φαίνεται να αποδίδει ως προς την είσπραξη των ληξιπρόθεσμων οφειλών, καθώς μετρούν εισπράξεις 400 εκατ. ευρώ στο πρώτο τετράμηνο του έτους, με ετήσιο στόχο 1,2 δισ. ευρώ.

Στο υπουργείο Οικονομικών έπιασε δουλειά η ειδική ομάδα είσπραξης ληξιπροθέσμων, της οποίας ηγείται στέλεχος από τον τραπεζικό κλάδο, που προσελήφθη, σύμφωνα με πληροφορίες, για να «τρέξει» τα ληξιπρόθεσμα ως προς το σκέλος των καθοδηγήσεων και των αποφάσεων. Το έργο έχουν αναλάβει να φέρουν σε πέρας υπάλληλοι του υπουργείου, οι οποίοι αποστέλλουν τα ειδικά σημειώματα ρύθμισης των οφειλών, που συνολικά ξεπερνούν τα 30 δισ. ευρώ, και βρίσκονται σε άμεση επικοινωνία με τους οφειλέτες του Δημοσίου, προκειμένου να τους πείσουν για τα οφέλη της νέας ρύθμισης και δη για τα όσα αντιμετωπίζουν σε περίπτωση μη εξόφλησης. Η εντολή είναι ξεκάθαρη: Να είναι αμείλικτοι έναντι όσων έχουν περιουσία και εισοδήματα.

Σύμφωνα με τη σχετική εγκύκλιο του γεν. γραμματέα Φορολογικών και Τελωνειακών Θεμάτων, Δ. Γεωργακόπουλου, οι οφειλέτες που θα ρυθμίσουν τα ληξιπρόθεσμα (έως 31.12.2009) χρέη τους μέχρι τα τέλη Μαΐου τυγχάνουν απαλλαγής μέχρι 80% από τις προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής. Οσοι δεν ανταποκριθούν στην πρόσκληση, θα υποστούν τα επαχθή αναγκαστικά μέτρα του υπουργείου Οικονομικών από την 1η Ιουνίου, που φθάνουν μέχρι την κατάσχεση και τον πλειστηριασμό της ακίνητης περιουσίας τους, ενώ θα προχωρήσουν και σε πλήρη έλεγχο της περιουσιακής τους κατάστασης με άνοιγμα ακόμα και τραπεζικών λογαριασμών, προκειμένου να πετύχουν την είσπραξη των ληξιπρόθεσμων.
ΕΛ.Κ.

Προφυλακιστέος κρίθηκε ο Άρης Σειρηνίδης


Προφυλακιστέος κρίθηκε μετά την απολογία του στον ανακριτή ο Άρης Σειρηνίδης, που κατηγορείται για επίθεση εναντίον κλούβας των ΜΑΤ, το καλοκαίρι του 2009.

Η κατηγορία αφορά στο αδίκημα της απόπειρας ανθρωποκτονίας. Ο Άρης Σειρηνίδης είχε συλληφθεί την περασμένη εβδομάδα μαζί με τον Συμεών Σεϊσίδη στον Βοτανικό, σε τυχαίο μπλόκο και όχι ως ύποπτοι για τη ληστεία στο Praktiker που είχε προηγηθεί, όπως είχαν διαρρεύσει αστυνομικές πηγές.

Μετά τη σύλληψή του, η αστυνομία είχε ανακοινώσει πως προέκυψε ότι ο γενετικός τύπος βιολογικού υλικού που βρέθηκε σε πορτοφόλι του ταυτίζεται με το βιολογικό υλικό που ελήφθη από μία ιατρική μάσκα προσώπου, η οποία χρησιμοποιήθηκε και σύμφωνα με την αστυνομία εγκαταλείφθηκε από δράστη, ο οποίος πυροβόλησε κατά λεωφορείου διμοιρίας των ΜΑΤ, στην οδό Χαριλάου Τρικούπη 63 στα Εξάρχεια, την 20.00 ώρα της 10 Ιουλίου 2009.

Σε βάρος του εκδόθηκε ένταλμα και συνελήφθη, ενώ απολογείτο στην Ευελπίδων για τις κατηγορίες της "παράνομης οπλοφορίας" και "αντίστασης κατά της αρχής από άνθρωπο που έφερε όπλο". Υπενθυμίζεται ότι για τις πρώτες κατηγορίες που του αποδόθηκαν, και οι οποίες είναι πλημμεληματικού χαρακτήρα, απολογήθηκε την περασμένη Παρασκευή και κρίθηκε μη προφυλακιστέος. Του είχε επιβληθεί μόνον ο περιοριστικός όρος της εμφάνισης μία φορά τον μήνα σε αστυνομικό τμήμα.

Ο ίδιος αρνείται κατηγορηματικά ότι έχει την παραμικρή σχέση με την κατηγορία της απόπειρας ανθρωποκτονίας που του αποδίδεται και υποστηρίζει πως πρόκειται για μεθόδευση εξαιτίας της συμμετοχής του στους κοινωνικούς αγώνες.

Σχετικά με την έκθεση εργαστηριακής πραγματογνωμοσύνης, σύμφωνα με την οποία φέρεται να ταυτίζεται το βιολογικό υλικό που εντοπίστηκε σε ιατρική μάσκα, με αυτό που απομονώθηκε από το πορτοφόλι του κατηγορουμένου, ο Άρης Σειρηνίδης υποστηρίζει ότι δεν εξετάστηκαν ούτε αξιολογήθηκαν ευρήματα, τα οποία συμφωνούν με καταθέσεις αστυνομικών ανήκουν στο δράστη του πυροβολισμού. Παράλληλα. ο κατηγορούμενος αναφέρεται και στις μαρτυρικές καταθέσεις αστυνομικών από τις οποίες "εξάγεται το συμπέρασμα ότι το άτομο ή τα άτομα που περιγράφονται από τους αστυνομικούς δεν προσεγγίζουν στο ελάχιστο τα δικά μου χαρακτηριστικά".

Τέλος, ο Άρης Σειρηνίδης ισχυρίστηκε ότι "η πολυήμερη κράτηση (στην αρχή για αδικήματα πλημμεληματικού χαρακτήρα και τώρα σε βαθμό κακουργήματος) εξυπηρετεί σκοπούς άλλους από την απόδοση δικαιοσύνης. Οι κατηγορίες στηρίζονται σε ένα διάτρητο αποδεικτικό υλικό, που αντικειμενικά εξεταζόμενο δεν μπορεί να θεωρηθεί σε καμία περίπτωση επαρκές".

Τετάρτη 12 Μαΐου 2010

Λουκέτο' για 1 μήνα σε νυχτερινά κέντρα λόγω φοροδιαφυγής


Λουκέτο για ένα μήνα σε 60 επώνυμα νυχτερινά μαγαζιά της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, ύστερα από χρόνιες διαπιστώσεις εκτεταμένης φοροδιαφυγής ετοιμάζεται να βάλει το υπουργείο Οικονομικών. Σύμφωνα με πληροφορίες, στους 60 ιδιοκτήτες νυχτερινών κέντρων που είχαν κάνει καθεστώς τη μη έκδοση αποδείξεων, έρχονται κατ' αρχήν λουκέτα για έναν μήνα και σε περίπτωση υποτροπής το λουκέτο θα έχει διάρκεια έξι μηνών.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, επιστρατεύονται και εισαγγελείς για υποθέσεις ύψους άνω των 150.000 ευρώ, όπου η φοροδιαφυγή αποτελεί κακούργημα και εντατικοποιούνται οι έλεγχοι από το ΣΔΟΕ σε όλη τη χώρα, ιδίως ενόψει της καλοκαιρινής σεζόν.

Νυχτερινά κέντρα, μπαρ και πολυτελή εστιατόρια στα νησιά μπαίνουν στο στόχαστρο των ελέγχων, χωρίς να τίθενται σε δεύτερη μοίρα οι έλεγχοι σε ελεύθερους επαγγελματίες όπου επίσης υπάρχουν ενδείξεις εκτεταμένης φοροδιαφυγής.


Τα λουκέτα στα νυχτερινά κέντρα έρχονται μετά από χρόνιες διαπιστώσεις εκτεταμένης φοροδιαφυγής που έμενε στο απυρόβλητο με την επιβολή πολύ μικρών προστίμων.

Στοιχεία που προκύπτουν από τις φορολογικές δηλώσεις των συγκεκριμένων καταστηματαρχών δείχνουν ότι τρία στα τέσσερα νυχτερινά κέντρα και μπαρ δηλώνουν ετήσια έσοδα κάτω από 15.000 ευρώ, φτάνουν δηλαδή να κερδίζουν λιγότερα από τη συντριπτική πλειονότητα μισθωτών και συνταξιούχων.

Παλαιότερες διασταυρώσεις της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων έδειξαν ότι μεταξύ 1.600 νυχτερινών κέντρων και μπαρ, τα 831 εμφάνισαν ζημίες και 361 κέντρα διασκέδασης δήλωσαν στην Εφορία καθαρά έσοδα έως 15.000 ευρώ.

Στον αντίποδα μόλις 311 κέντρα διασκέδασης εμφάνισαν καθαρά έσοδα από 15.000 έως 80.000 ευρώ, ενώ πάνω από 80.000 ευρώ δήλωσαν μόλις 97 κέντρα διασκέδασης.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...