Πέμπτη, 21 Οκτωβρίου 2010

Τραμ: Ελκυστικότερο, γρηγορότερο, ανταγωνιστικότερο

Athens TramImage by Tilemahos Efthimiadis via FlickrΣε εφαρμογή τίθεται το «πράσινο κύμα», ένα ηλεκτρονικό σύστημα που εξασφαλίζει στο τραμ προτεραιότητα στους περίπου 80 φωτεινούς σηματοδότες.

Όπως ανακοίνωσε ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Σπύρος Βούγιας, από τις 30 Οκτωβρίου το τραμ θα έχει προτεραιότητα στο σύνολο των σηματοδοτούμενων κόμβων, ενώ εντός του Νοεμβρίου θα ολοκληρωθούν οι τελικές διορθωτικές ρυθμίσεις και θα συσταθεί ειδική ομάδα ελέγχου.

Χάρη στο «πράσινο κύμα» θα μειωθούν σημαντικά οι χρόνοι των διαδρομών, γεγονός που σημαίνει ότι αυξάνεται η ταχύτητα και το συγκεκριμένο μέσο σταθερής τροχιάς γίνεται πιο ελκυστικό και ανταγωνιστικό.

Για παράδειγμα, η διαδρομή Σύνταγμα - Βούλα θα γίνεται σε 48' αντί για 60', και η διαδρομή Σύνταγμα - ΣΕΦ σε 45' αντί για 55' που γίνεται σήμερα.

Υπενθυμίζεται ότι:

- Στο Φλοίσβο παρέχεται η δυνατότητα στους επιβάτες του τραμ να "δανειστούν" ποδήλατα και να τα επιστρέψουν ύστερα από δύο ώρες

- Στην τερματική στάση "Σύνταγμα" λειτουργεί info-kiosk, όπου εξειδικευμένος υπάλληλος παρέχει πληροφορίες σχετικά με το τραμ και τη λειτουργία του, στην ελληνική και την αγγλική γλώσσα.

- Από την 1η Νοεμβρίου 2010 αναμένεται να ξεκινήσει η νέα υπηρεσία Συνοδών, οι οποίοι θα επιβιβάζονται στα οχήματα, θα παρέχουν πληροφορίες και βοήθεια στους επιβάτες και με την παρουσία τους θα συμβάλλουν στην καταπολέμηση της λαθρεπιβίβασης. Θα κάνουν έλεγχο εισιτηρίων και θα έχουν δικαίωμα καταγραφής προστίμων, όπως οι ελεγκτές εισιτηρίων.

Ο πρόεδρος της "Τραμ ΑΕ" Βασίλης Σπυράκος αναφέρθηκε σε σειρά δράσεων που θα ακολουθήσουν σύντομα για τη βελτίωση της μετακίνησης με τραμ, όπως η λειτουργία λωρίδας αποκλειστικής διέλευσης ΜΜΜ στην Αρδηττού (μήκους 800 μ. από τις 15 Ιανουαρίου) . Επιπλέον, αναμένονται επεκτάσεις του δικτύου προς Χατζηκυριάκειο και Φρεαττύδα και προς Αργυρούπολη, σύνδεση του Πειραιά με το κέντρο και τα νότια προάστια, επέκταση 5,6 χλμ από το Νέο Φάληρο προς την Ακτή Ποσειδώνος (μονή γραμμή), που αναμένεται να αυξήσει την επιβατική κίνηση του τραμ κατά 25.000 επιβάτες την ημέρα, και, τέλος, επέκταση από Πλατεία Συντάγματος στην Πλατεία Αιγύπτου (Π. Άρεως) - μήκος 2,7 χλμ.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας και θα δημοσιευτεί αρκεί να μην είναι υβριστικό ή... διαφημιστικό!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...