Σύσκεψη εργασίας με τον Πρόεδρο και Διευθύνων Σύμβουλο της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. στα γραφεία της εταιρείας Δρ. Χρήστο Τσίτουρα και με τον Πρόεδρο και Διευθύνων Σύμβουλο της ΤΡΑΜ Α.Ε. κ. Σπυράκο, είχε ο Δήμαρχος Κερατσινίου-Δραπετσώνας κ. Λουκάς Τζανής, για να του εκφράσει το δίκαιο αίτημα των 200.000 κατοίκων της περιοχής και να του υποβάλλει την πρόταση του, για την επέκταση του ΜΕΤΡΟ στην Δραπετσώνα και στο Κερατσίνι.
Στην συνάντηση παραβρέθηκαν ο Βουλευτής Β’ Πειραιά κ. Δημήτρης Λιντζέρης, ο Δήμαρχος Περάματος κ. Παντελής Ζουμπούλης, ο πρώην Βουλευτής Β’ Πειραιά κ. Κανέλλος Λάλος, η Αντιδήμαρχος Θεμάτων Ποιότητας Ζωής και Περιβάλλοντος κα Βάνα Δατσέρη.
Η σύσκεψη εργασίας έγινε σε πολύ θετικό κλίμα, ανταλλάχτηκαν απόψεις για το πώς θα αρθεί η αδικία και ενταχθούν η Δραπετσώνα το Κερατσίνι και το Πέραμα, στους ΑΜΕΣΩΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ στρατηγικούς σχεδιασμούς της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και της ΤΡΑΜ Α.Ε.
Τόσο ο κ. Τσίτουρας, όσο και ο κ. Σπυράκος επισήμαναν ότι το αίτημα των κατοίκων του Δυτικού Πειραιά για επέκταση του ΜΕΤΡΟ στην περιοχή τους είναι απόλυτα δίκαιο και υποσχέθηκαν, ότι θα συντάξουν σχετικές μελέτες, έτσι ώστε να συμπεριληφθούν το Κερατσίνι και η Δραπετσώνα στις αμέσως επόμενες επεκτάσεις των γραμμών του ΜΕΤΡΟ και του ΤΡΑΜ.
Καταρχήν συμφωνήθηκε ότι το Κερατσίνι και η Δραπετσώνα, λόγω του πυκνού οικιστικού ιστού χρειάζονται είτε ΜΕΤΡΟ, είτε σύγχρονο υπογειοποιημένο, γρήγορο και φιλικό στο περιβάλλον ΤΡΑΜ.
Ο Δήμαρχος Κερατσινίου- Δραπετσώνας κ. Λουκάς Τζανής ανέφερε μεταξύ άλλων:
«Είναι απορίας άξιος ο τρόπος των κριτηρίων του σχεδιασμού των γραμμών του ΜΕΤΡΟ, τα οποία άφησαν απ’ έξω το Κερατσίνι και την Δραπετσώνα, περιοχές στις οποίες ζουν πάνω από 200.000 κάτοικοι, ενώ αντίθετα συμπεριέλαβαν αραιοκατοικημένες περιοχές, όπως για παράδειγμα η Λυκόβρυση και η Βούλα. Το Κερατσίνι και η Δραπετσώνα ΑΠΑΙΤΟΥΝ να έρθει το ΜΕΤΡΟ στο αμέσως επόμενο στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας σας. Γνωρίζουμε ότι οι αποφάσεις βαραίνουν κυρίως την Πολιτεία. Ωστόσο ζητάμε από εσάς να μας βοηθήσετε στο επιστημονικό και τεχνοκρατικό μέρος. Οι συγκοινωνίες φτιάχνονται για να εξυπηρετήσουν κοινωνικές ανάγκες και δεν αποτελούν πλαίσιο της οποιασδήποτε οικονομοτεχνικής σκοπιμότητας. Είναι σκανδαλώδης η εξαίρεση του μισού εργατικού δυναμικού του Λεκανοπεδίου από τα σχέδια του ΜΕΤΡΟ» και κατέληξε τονίζοντας για ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ τον προβληματισμό του για οιοδήποτε σχεδιασμό υπέργειου ΤΡΑΜ, το οποίο θα ΧΩΡΙΣΕΙ την πόλη στη μέση και αποτελεί το πιο αργό μεταφορικό μέσο σταθερής τροχιάς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε το σχόλιο σας και θα δημοσιευτεί αρκεί να μην είναι υβριστικό ή... διαφημιστικό!