Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

Ισόβια και 25 χρόνια στο τέρας της Πάρου

- Ξέσπασε η μητέρα της 17χρονης όταν πέρασε από μπροστά της ο Πακιστανός δράστης
- Ο Αχμέτ Βακάς ζητάει συγγνώμη για ό,τι έκανε - Διαβάστε τι είπε στην απολογία του
- ''Φρούριο'' το δικαστικό μέγαρο της Σύρου, όπου έχει συγκεντρωθεί πλήθος κόσμου 

Ισόβια και 25 χρόνια είναι η συνολική ποινή που επιβλήθηκε στον βιαστή της Μυρτούς στη Χρυσή Ακτή της Πάρου, το καλοκαίρι του 2012.

Πιο αναλυτικά, κάνοντας δεκτή την πρόταση του εισαγγελέα, το δικαστήριο της Σύρου αποφάσισε για τον Πακιστανό Αχμέτ Βακάς τις παρακάτω ποινές:

- Για τη ληστεία: ισόβια κάθειρξη
- Για την απόπειρα ανθρωποκτονίας: ποινή κάθειρξης 18 ετών
- Για το βιασμό: ποινή κάθειρξης 18 ετών
- Για την παράνομη εργασία: τρεις μήνες φυλάκιση

Η συνολική ποινή είναι ισόβια κάθειρξη και 25 έτη, καθώς και ισόβια στέρηση πολιτικών δικαιωμάτων.


Τη δίκη παρακολουθεί και η μητέρα της άτυχης Μυρτώς και όταν είδε τον δράστη να μπαίνει στην αίθουσα προσπάθησε να του επιτεθεί. Αστυνομικοί την συγκράτησαν και η κυρία Μαίρη Κοτρώτσου επέστρεψε στη θέση της. Η γυναίκα που ανεβαίνει μαζί με το παιδί της, το δικό της Γολγοθά, ζητάει την παραδειγματική τιμωρία του δράστη.

«Η Μυρτώ δεν είναι πολύ καλά! Περιμέναμε περισσότερα πράγματα από την θεραπεία στο εξωτερικό, αλλά δεν έγιναν! Το παιδί μου δεν θα ξαναγίνει ποτέ όπως ήταν. Γι' αυτό ζητώ την καταδίκη του, όχι για μένα αλλά για να δικαιωθεί το παιδί μου»!

Η Κατάθεση της μητέρας

Σπαραχτική ήταν η κατάθεση της μητέρας της Μυρτούς στο δικαστήριο της Σύορυ, όπου ξεκίνησε η δίκη του Πακιστανού που με ασύλληπτα βίαιο τρόπο κακοποίησε το κορίστι στην Πάρο το καλοκαίρι του 2012.

Επειδή κάθε περιγραφή είναι περιττή μπροστά σε όσα ακούστηκαν, ακολουθούν τα λόγια της Μαίρης Κοτρώτσου:

«Πήγαμε στην Πάρο επειδή η μεγάλη μου κόρη είχε ψυχικά κουραστεί από τις Πανελλαδικές εξετάσεις! Ήθελε να πάει με τις φίλες της διακοπές αλλά εγώ φοβόμουν! Έτσι αποφασίσαμε να πάμε όλοι μαζί για να προσέχω τη μεγάλη μου κόρη! Είχα και το αυτοκίνητο μαζί μου οπότε ο,τι κ αν χρειαζόταν και τα άλλα παιδιά, θα ήμουν δίπλα τους! Εκείνη την ήμερα καθόμασταν στην παραλία, η Μυρτώ ως υστερικά συντηρητικό και μη κοινωνικό άτομο δεν ήθελε να βγάλει τα ρούχα της και να κολυμπήσει! Μου ζήτησε να πάει μια βόλτα! Οχι της είπα!

-Γιατί μαμά; είπε η Μυρτώ.

- Γιατί παιδί μου είναι ένας μαυριδερός και συνέχεια κοιτάζει προς τα εδώ και με φοβίζει. Και θα φύγουμε σε λίγο.

- Πού είναι τώρα, δεν τον βλέπω, είπε η Μυρτώ

- Εφυγε προς τα επάνω παιδί μου, της είπα

- Εντάξει, θα είμαι εδώ στα βράχια και θα ακούω μουσική. Μόλις μαζέψεις τα πράγματα φώναξε με ή τηλεφώνησε μου και θα έρθω...

Λίγο αργότερα όμως όταν η μητέρα της της τηλεφώνησε, διαπίστωσε ότι το κινητό της τηλέφωνο ήταν απενεργοποιημένο.

Αμέσως ξεκίνησα να την ψάχνω μαζί με τη μεγάλη μου κόρη. Φτάσαμε στα βράχια και μου λέει η κόρη μου:

- Μαμα, ειναι ένας περίεργος άνθρωπος εδώ κάτω.

- Μήπως ειναι η Μυρτω;" είπα

- Οχι δεν νομίζω, είπε το κορίτσι μη μπορώντας να αναγνωρίσει την ίδια της την αδερφη!

Όταν πλησίασα το σημείο είδε ένα αλλοιωμένο σώμα και πρόσωπο. Εβλεπα παντού αίμα. Παρά πολυ αίμα. Το δεξί της μάτι ήταν κλειστό πρησμένο και μελανιασμένο. Το αριστερό της μάτι ήταν ανοιχτό και ασάλευτο. Πρησμένο και αυτό και ματωμένο. Σκέφτηκα πως αν δεν πέθανε ακόμα, σε λίγα λεπτά θα είναι σίγουρα νεκρή! Στο νοσοκομείο μου είπαν ότι το παιδί μου ειναι κλινικά νεκρό. Όπως διαπιστώθηκε αργότερα στο νοσοκομείο, όλο της το πρόσωπο ήταν σπασμένο. Τέσσερις μήνες μετά το συμβάν πήγα πάλι στο ίδιο σημείο! Ήθελα να το δω. Ήθελα να δω το μέρος που κακοποιήθηκε το παιδί μου. Παρόλο που έβρεξε και η θάλασσα ξεβράζε τα νερά της, τα βράχια είχαν ακόμα το αίμα του παιδιού μου! Εννέα φιάλες αιμα της χορηγήσαν στο νοσοκομείο. "



Αστυνομικός: Τέτοια απόπειρα δεν έχω ξαναδεί

Αυτό είπε στο δικαστήριο ένας από τους αστυνομικούς, που συμμετείχαν στην επιχείρηση για τη σύλληψη του Πακιστανού. Μιλώντας για την αγριότητα της επίθεσης στη Μυρτώ, είπε:
"Είμαι από το 1992 στο Σώμα. Τέτοιου είδους απόπειρα δεν έχω ξαναδεί. Η συμπεριφορά (του δράστη) δείχνει ένα άτομο νηφάλιο, έξυπνο, ήρεμο, ο οποίος επιστρέφει στην εργασία του μετά το συμβάν, για να μην κινήσει υποψίες. Την άφησε, όταν διαπίστωσε ότι δεν κουνιέται. Θεώρησε ότι ήταν νεκρή. Αυτό καταλαβαίνω"

Μιλώντας για τη σύλληψη του Πακιστανού, δύο ημέρες πριν εκείνος ταξιδέψει για την πατρίδα του, ο αστυνομικός είπε:

"Τότε μας είχε πει ότι αρχικά ήθελε να κλέψει το κινητό της τηλέφωνο και στη συνέχεια, επειδή ήταν ωραία κοπέλα, ήθελε να κάνει σεξ μαζί της. Στη συνέχεια, έπιασε την κάρτα sim του κινητού, προφανώς για να μην εντοπιστεί. Άρα δείχνει ένα άτομο υποψιασμένο για την πράξη του. Μέχρι τελευταία στιγμή, προσπαθούσε να αποφύγει την ομολογία. Αφού πήραμε δείγμα DNA, ομολόγησε".

Ξενοδόχος: Κανένας να μη βρεθεί στη θέση μου

Στο δικαστήριο, κατέθεσε και ο ξενοδόχος της Πάρου, στον οποίο εργαζόταν ο Πακιστανός.
"Δεν είχα δει κάτι ύποπτο στη συμπεριφορά του. Ούτε είδα ματωμένα τα ρούχα του. Ήταν σιδερωμένα και καθαρά. Αν είχα δει κάτι ύποπτο, κάτι θα είχα υποψιαστεί" είπε, όπως διαβάζουμε στο SyrosToday.

Σε ερώτηση για το πώς νιώθει σήμερα, που είχε στο ξενοδοχείο του ένα άτομο σαν τον συγκεκριμένο άνθρωπο, ο ξενοδόχος είπε:
"Την πρώτη εβδομάδα δε μπορούσα να κλείσω μάτι. Ακόμα και σήμερα το σκέφτομαι πολλές φορές. Κανένας να μη βρεθεί στη θέση μου. Νιώθω πάρα πολύ άσχημα".

Η δίκη έτυχε να συμπέσει με την επιστροφή μάνας και κόρης από τη Βοστόνη, μετά την επτάμηνη νοσηλείας της 17χρονης, σε νοσοκομείο της Αμερικής, προκειμένου να διεξαχθούν μια σειρά από χειρουργικές επεμβάσεις καθώς και ιατρικές εξετάσεις για τη σταθεροποίηση της υγείας της.

Έντονα ταλαιπωρημένη και κουρασμένη η μητέρα της Μυρτώς, δήλωσε ότι κατά την παραμονή τους στη Βοστόνη, περίμενε πολλά περισσότερα για τη βελτίωση της υγείας της μικρότερης κόρης της, που ωστόσο όπως είπε η ίδια δεν έγιναν...

Η νεαρή κοπέλα νοσηλεύεται στο Ειδικό Κέντρο Αποκατάστασης στη Λάρισα. Έχει ήδη εκπονηθεί ένα πλήρες πρόγραμμα αποκατάστασης το οποίο περιλαμβάνει κινησιοθεραπεία, λογοθεραπεία και ένα σύστημα εναλλακτικής επικοινωνίας.

Από το πλευρό της δε λείπει ο πατέρας της, κ Γιάννης Παπαδομιχελάκης ο όποιος μετέβη μαζί της στη Λάρισα, αφού η μητέρα της είχε προγραμματίσει την αναχώρηση της για τη Σύρο.

Η κακοποίηση της Μυρτώς που συγκλόνισε τη χώρα Όλα έγιναν στις 23 Ιουλίου του 2012. Η 15χρονη Μυρτώ μαζί με τη μεγάλη της αδερφή, Ελεάννα και τη μητέρα τους Μαίρη Κοτρώτσου, βρίσκονταν στην Πάρο για τις καλοκαιρινές τους διακοπές. Ήταν μόλις δυο ημέρες στο νησί και τίποτα δεν προμήνυε το κακό που θα ακολουθούσε στην πολυσύχναστη παραλία της Χρυσής Ακτής.


Η 15χρονη Μυρτώ κατευθύνθηκε προς τα βράχια για να αγναντέψει τη θάλασσα ακούγοντας από το κινητό της τηλέφωνο, την αγαπημένη της μουσική. Τότε δέχθηκε την επίθεση από τον Πακιστανό, που προσπάθησε να της κλέψει το κινητό.

Όπως ο ίδιος αποκάλυψε, η κοπέλα έφερε αντίσταση και για να μην γίνει αντιληπτός, της κρατούσε το κεφάλι με τα χέρια του και της το χτυπούσε στα βράχια! Όταν η 15χρονη έχασε τις αισθήσεις της, την έγδυσε, πέταξε τα ρούχα της ανάμεσα στα βράχια και στη συνέχεια ασέλγησε σε βάρος της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας και θα δημοσιευτεί αρκεί να μην είναι υβριστικό ή... διαφημιστικό!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...