ΤΗΣ ΕΛΕΝΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΟΥ
apostolidouelena@gmail.com
Η ταμπέλα με την αναγραφή «ΚΕΠ» ξεπερνά τα δύο μέτρα, έξω από τον ΟΣΕ της Θεσσαλονίκης. Μπαίνοντας κάποιος μέσα διαπιστώνει πως υπάρχει παράρτημα στο Σιδηροδρομικό Σταθμό, το οποίο, ωστόσο, παραμένει ερμητικά κλειστό από την ημέρα των εγκαινίων του.
Το ΚΕΠ στον ΟΣΕ, όπως υποστηρίζουν οι ιδιοκτήτες καταστημάτων στην περιοχή, άνοιξε μόνο για μια μέρα, στα... εγκαίνια. Από τότε παραμένει κλειστό, με τους επιβάτες και κατοίκους της περιοχής να ανατρέχουν εκεί, προκειμένου να εξυπηρετηθούν, αλλά να πέφτουν πάνω στα κατεβασμένα στόρια.
«Ανοιξε πριν από περίπου οκτώ μήνες, για μια μέρα, στα εγκαίνια. Μοιράστηκαν φυλλάδια για τη λειτουργία του και από την επομένη έκλεισε και δεν ξανάνοιξε ούτε και είδαμε υπάλληλο να έρχεται εδώ», δηλώνει ο Στέλιος Μανάρας, ιδιοκτήτης καταστήματος στο εμπορικό κέντρο στον ΟΣΕ της Θεσσαλονίκης. Ανάλογη είναι και η έκπληξη και από τους υπόλοιπους ιδιοκτήτες, οι οποίοι μάλιστα έχουν αναλάβει να πληρώνουν το κόστος των κοινοχρήστων για το ΚΕΠ, το οποίο δεν έχουν δει ακόμα να λειτουργεί. «Τα έξοδα εδώ και μήνες τρέχουν και εμείς τα πληρώνουμε. Δεν είναι θέμα χρημάτων, καθώς είναι κάτι που το γνωρίζαμε από την αρχή. Για εμάς ήταν ένα επιπλέον κίνητρο ν' ανοίξουμε τις επιχειρήσεις και για το λόγο αυτόν αναλάβαμε τα οικονομικά έξοδα, ωστόσο πληρώνουμε χρήματα χωρίς να το έχουμε δει να λειτουργεί ακόμα και χωρίς να γνωρίζουμε το γιατί», τονίζει ο Νίκος Κατσέλης, διαχειριστής καταστήματος ταχυφαγίας, ενώ ο συνάδελφός του, Απόστολος Παπαβασιλείου, σημειώνει χαρακτηριστικά πως «είναι σαν μια υπόσχεση που δεν έχει τηρηθεί». Οι ίδιοι, όταν αρχίσει να λειτουργεί το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών, θα πληρώνουν και μέρος του ενοικίου του, μειώνοντας τα λειτουργικά έξοδα για το παράρτημα, το οποίο, σύμφωνα με τους καταστηματάρχες, είναι πλήρως εξοπλισμένο με υλικοτεχνικό υλικό και έτοιμο να λειτουργήσει.
Γκρίνια και παράπονα
Οι ίδιοι γίνονται μάλιστα και οι άμεσοι αποδέκτες παραπόνων των επιβατών, οι οποίοι βλέποντας τις ταμπέλες στους χώρους εισόδου του ΟΣΕ σπεύδουν για να εξυπηρετηθούν. «Είμαστε οι άμεσοι αποδέκτες της γκρίνιας των επιβατών, οι οποίοι με τα χαρτιά στο χέρι σπεύδουν να εξυπηρετηθούν και, όταν το βλέπουν κλειστό, ζητούν από εμάς εξηγήσεις γιατί δε λειτουργεί και πότε θα ανοίξει», επισημαίνει ο κ. Κριατσέλης. Οι περισσότεροι επιβάτες «παραπλανιούνται» από τις ταμπέλες που υπάρχουν με αποτέλεσμα να μη γνωρίζουν πως το ΚΕΠ δε λειτουργεί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε το σχόλιο σας και θα δημοσιευτεί αρκεί να μην είναι υβριστικό ή... διαφημιστικό!