Λυσσάξαμε με την Τζούλια· ακόμη και το κοντέρ του Google δεν άντεξε και λύγισε και, αν βασιστούμε στα στατιστικά της δημοφιλέστερης υπηρεσίας αναζήτησης στο Διαδίκτυο, τις τελευταίες εβδομάδες δεν κάνουμε άλλη δουλειά από το να ψάχνουμε για την ξανθιά τραγουδίστρια / μοντέλο / συμπληρώστε με το χαρακτηρισμό που προτιμάτε.
Τελικά, ασχολείται κανείς με τον ΦΠΑ; Για το διάστημα των τελευταίων 30 ημερών, οι αναζητήσεις σχετικά με τις περιπέτειες της κυρίας Αλεξανδράτου εμφάνισαν αύξηση που ξεπέρασε το 5.000%. Μαζί με τον βασιλικό ποτίστηκε και η γλάστρα, τον ρόλο της οποίας στην προκειμένη περίπτωση έπαιξε η εταιρεία παραγωγής της γνωστής ταινίας, για την οποία οι αναζητήσεις αυξήθηκαν κατά 600%. Οπως φαίνεται, η μεγάλη έκρηξη σημειώθηκε στο διάστημα 3-4 Μαρτίου, όπου οι χρήστες του Διαδικτύου δεν έδωσαν καμία βάση στις αυξήσεις των έμμεσων φόρων και στις μειώσεις των μισθών στο Δημόσιο.
Αν θεωρήσουμε πως οι αναλύσεις των δεδομένων της Google δείχνουν κάτι, μπορούμε να πούμε μετά βεβαιότητας πως και οι Ευρωπαίοι χρήστες πέφτουν με τα μούτρα στα... δεύτερα της επικαιρότητας. Οι Γερμανοί, για παράδειγμα, έχουν εκστασιαστεί τον τελευταίο μήνα με την εκπρόσωπό τους στη Γιουροβίζιον, καθώς και με μια διαδικτυακή υπηρεσία τύπου «ραντεβού στα τυφλά», η οποία παρουσιάζει το δεύτερο μεγαλύτερο ρυθμό αύξησης στον τελευταίο μήνα. Το ίδιο συμβαίνει και στη γειτονική Γαλλία, όπου την πρώτη θέση όμως καταλαμβάνουν οι αναζητήσεις για τον τραγουδιστή Ζαν Φερά, ο οποίος πέθανε πριν από λίγες ημέρες. Οι Ιταλοί έδειξαν αυξημένο ενδιαφέρον για την Ημέρα της Γυναίκας και για τον νικητή του φετινού φεστιβάλ του Σαν Ρέμο. Τέλος, οι Ισπανοί έχουν... ξετρελαθεί όχι με μια γυναίκα ή κάποιον σταρ, αλλά με το νέο κινητό τηλέφωνο Χ6 της Nokia. Μετά μας λέτε για κρίση και ανεργία...
Οι λέξεις-κλειδιά με τη μεγαλύτερη αύξηση στις αναζητήσεις μέσω Google τις τελευταίες 30 ημέρες.
1. Τζούλια Αλεξανδράτου video >5.000%
2. tzoulia alexandratou video >5.000%
3. julia alexandratou video >5.000%
4. Τζούλια Αλεξανδράτου βίντεο 4.350%
5. tzoulia 3.850%
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε το σχόλιο σας και θα δημοσιευτεί αρκεί να μην είναι υβριστικό ή... διαφημιστικό!